Terug naar overzicht
HalloPatricia De Rycke is zeker een aanrader.Ze adverteert op deze website! Ze heeft het wel heel druk.De prijs is afhankelijk van het aantal uren dat ze aanwezig is.www.patriciaderycke.be Enkele van onze foto's staan erop, wedding - Arnold en Karen! Karen
Hey Kim,Wij hebben TB producties. Wij hebben een fotograaf en videograaf voor de ganse dag, inclusief dvd's, cd-rom, enkele afgedrukte foto's, interviews, fotoalbum voor een pakketprijs van 700 euro. En waren héél vriendelijke mannen!www.tbproducties.be groetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi Cindy,Ik heb hen meteen even gecontacteerd. Lijkt mij een erg leuk aanbod :)Het was me wel even schrikken toen ik besefte dat we al relatief laat waren om alles vast te leggen voor sept 2009 :)GroetjesKim12-09-2009
Karen,Echt knappe foto's!Kim12-09-2009
HoiHeeft iemand ervaring met die mensen? Ik wil graag foto's zien van die fotograaf.Karen
Wij hebben ook TB producties genomen voor ons huwelijk. Wij trouwen op 22-08-2009 en t is idd hoog tijd om alles al te regelen, want wij hadden ook verschillende andere fotografen gecontacteerd die reeds bezet waren...zelfde geldt ook al voor feestzalen...Groetjes
Een feestzaal hebben we gelukkig al. Direct onze eerste keuze dus dat viel wel mee :)Maar er bleef ook nog bitter weinig keuze over!Kim12-09-2009
Hey, Wij zijn supertevreden van onze fotograaf. We hebben net zijn selectie gekregen voor het album en het zijn echt toffe foto's geworden.Hij werkt ook zonder album maar wij vonden zijn boeken zo mooi dat we hem dit laten maken. Zijn naam is Bart Vandermeersche en zijn website www.trouwfotografie.be GroetjesEliseal 26 dagen Mevr Merckx!
Neem eens een kijkje op www.fotooz.be
Je kan ook altijd eens kijken op www.appleblue.be
Fotografie Luna, die nemen wij! Al een superpakket voor 900 euros! Goede service!!xxx
Hoi!Mijn vriend is pianist en samen met z'n zangeres doet hij geregeld huwelijksvieringen. Haar vriend is huwelijksfotograaf. Heel goed en vooral de prijs-kwaliteit is een aanrader.www.stevenstausens.be Groetjes,Anneliesandalouseke@yahoo.comps: bij de combinatie van live muziek en fotograaf, kunnen we wel een combi-prijs maken!
ik ben vorig jaar afgestudeerd als fotografe en heb reeds een 10tal huwelijken gedaan4uur fotograferenalle foto's bewerkt op cdrom1vergroting 20x30cm10afdrukken 10x15cmvoor 275 euro+verplaatsingskosten 0.30cent/km35euro voor ieder bijkomend uurinteresse?jurgen.reuskens@telenet.begrtjskelly