Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnen voor in de kerk

21-8-2008 11:14:38
Dag bruidjes,

ik heb overlaatst hier op het forum ergens iets gelezen van een bruidje dat ballonnen in de kerk had ipv bloemen en dat sprak mij zo aan dat ik hetzelfde wil doen: combinatie van ballonnen (ivoor) en witte bloemen. Nu zou ik graag willen weten hoe dit dat in zijn werk gaat: we moeten dan helium halen voor de ballonnen maar wie versiert dan de kerk want normaal gezien is dat toch de bloemist die alles klaarmaakt...

Liesbeth 13/09/2008

liesbeth
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 833

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik21-8-2008 11:27:51

Je kan de ballonnen ook laten maken. Je moet maar eens opzoeken 'ballondecoraties' ofzo. Dan kom je misschien wel terecht bij een winkel waar ze dit verkopen en kunnen maken.
Ik dacht eigenlijk dat iemand uit de familie van het koppel de kerk versiert. Zo is dat toch bij ons. Wij bestellen enkele bloemstukken en die zetten we zelf op hun plaats. Wij trouwen niet in een kerk, maar ik dacht dat dat hetzelfde was.

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik21-8-2008 12:38:03

Hoi Liesbeth

Wij gaan werken met ballonnen in de kerk, namelijk een tros ballonnen (1grote en 3kleindere) aan een gewichtje om het gangpad te versieren. Vooraan kiezen we wel voor een altaarstuk. We laten deze trosjes van ballonnen maken. Voor 6 trossen kwam dit op 150 euro. Met strikken, gewichtjes enz... bij. Nadien verhuizen we deze ballonnen voor te gebruiken in de feestzaal.
Groetje
Kim

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik22-8-2008 7:20:57

Hey,wij hadden ballonnen in de kerk.
We hebben ze laten maken in maasmechelen,bij jem.
De trosjes voor aan de stoelen kwamen iets van een 4 euro (4ballonnen met wit lint) en aan de deur hadden we aan beide kanten een grote tros,wam 18 euro,kleurcombinatie was wit,ecru en zilver.
Ze waren allemaal met helium gevuld.
De zaak heeft ze voor ons zelf gaan ophangen vlak voor de misdienst starte.
De trosjes hebben de kinderen na de dienst mee naar buiten mogen nemen om al dan niet op te laten en de grote trossen zijn mee naar de feestzaal gegaan.
Grtz sarah 18/07/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...