Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetje Enveloppedoos

21-8-2008 12:17:21
Hey bruidjes,

Ik heb nog eens een vraagje, wij hebben geen rekeningnummer op onze uitnodiging staan, maar we hebben wel centjes gevraagd.
Nu ben ik niet zo voor een ordinaire enveloppedoos. Vele gebruiken een huisje of zo, maar wij hebben al gebouwd, dus vind ik dat niet zo toepasselijk.
Iemand nog een ander orgineel idee?

Groetjes

Lies
6-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1054

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik21-8-2008 12:26:13

hey

ons huwelijk staat in het thema van reizen en samen met elkaar op weg zijn

dus we gaan werken met een wereldbol ofwel een oude reiskoffer om de enveloppes in te doen.

groetjes ellen

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik21-8-2008 12:26:32

Hoi,

Wij hadden ook al gebouwd en ik heb een doos A4-formaat (van cursusblokken) gebruikt en heb deze volgekleefd met foto's van onze bouw. Elke kant had een andere bouwfase en vanboven vanalles wat. Daarna heb ik deze geplastificeerd.
Hier bewaren we nu nog steeds onze kaarten van de trouw in. Misschien een idee?

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik21-8-2008 12:33:53

Hoi Lies

Wij werken rond het thema: samen op een levensreis.
De gasten gaan door middel van reischeques onze huwelijksreis sponseren, maar ze mogen ook envelopje met centjes er in meebrengen. We gaan een kleine trolley (die we krijgen van reisorganisatie) gebruiken om de cheques en evelopjes in te steken.
Groetjes
Kim

s
1-6-2007
 Meld misbruik21-8-2008 13:31:24

Wij hebben gewoon een schaal/soort kom van de zaal gebruikt. Maar je kan ook een mandje gebruiken die je eventueel versierd met een lint van je kleed, corsage,...
Toen we de gasten ontvingen stond naast ons een receptietafeltje met die schaal op. Ik heb alle envloppen daar ingelegd. Nadien konden we alles wel in een kluis van de zaal leggen. Dus een echte gesloten doos hadden we niet nodig.

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik21-8-2008 14:27:38

Hey,

Wij hebben ook reeds onze woonst en vragen eigenlijk een centje, gedeeltelijk voor op reis te gaan maar toch ook om onze rekening terug wat aan te vullen. Ik ben ook niet zo voor de eneveloppedozen en ga een oud koffertje van mijn meter daar zetten. Wij hadden ook bruine uitnodigingen en werken in de zandtinten doorheen heel onze dag dus wij vonden zo'n oud koffertje leuk om de enevelopjes daar in te leggen. Mensen die bewust iets geven vr de huwelijksreis, denken dan maar dat het onze reiskoffer is...

Groetjes,

Inneke
13sept08

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik21-8-2008 23:06:57

Hallo,

wij hebben de giraffen van Leendert Jan Vis als thema en ik heb een grote schoendoos helemaal bekleefd.
Als je een foto wil zien, kijk dan eens op deze site: daar staan al een paar dingen die ik gemaakt heb voor onze trouw.
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339...
er staan trouwens nog super veel leuke ideetjes op voor bruidskapsels, boeketten...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...