TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
21-8-2008 14:22:35
Ik moet zelf nog een eerste keer op jurkenjacht gaan, maar mijzelf kennende zal ik toch kiezen voor datgene waarin ik het mooist zal zijn. De prijs zal dan waarschijnlijk geen punt meer uitmaken. Je kan ook wel op voorhand als je een kleed laat maken een budget vooropstellen en als je gaat passen in een winkel waar ze niet de duurdere kleedjes verkopen.
Veel succes met je zoektocht.
|
|
Karen
4-4-2009
|
21-8-2008 14:25:53
Ja ik ben er vorige week mee begonnen, de zoektocht. En het is zalig. En ik op voorhand steeds maar denken ik ga daar toc niet te veel budget in steken. Maar nu heb i weel en jurk gevonden die perfect bij mijn persoonlijkheid staat en waar ik me heel goed in voel. Natuurlijk bleek het prijskaarje een stuk hoger te zijn dan gepland. Daarom dus de twijfel en de vraag naar jullie toe. Hoeveel zijn jullie bereid hieraan te geven? 600,1000,16OO?
|
|
s
1-6-2007
|
21-8-2008 14:37:38
In sommige bruidswinkels vragen ze je maximaal budget. De verkoopster houdt hier dan rekening mee en laat je geen duurdere kleedjes passen. Dat maakt het een heel stuk makkelijker om je aan je budget te houden. Wil je ook nog veel geld uitgeven aan bijhorende accesoires, stola, handschoenen, tiara, schoenen, lingerie,... Die dingen kunnen ook hoog aantikken. Persoonlijk vind ik meer dan 100euro voor bruidschoenen die je amper ziet onder een lang kleed en daarna niet meer draagt veel geld. Andere bruidjes hebben dat er allemaal wel voor over.
Een vriendin van mij had een prachtige jurk laten maken door een naaister voor 1000euro. Dat vond ik echt wel een goeie prijs.
Zelf ben ik niet zo voor traditionele bruidskledij (toch niet voor mezelf) en mijn budget was 1000euro. Geen idee wat ik wilde kopen, maar plots stond ik in een uitverkoop van Tilley en hing mijn jurkje daar voor 370euro. Ook voor de rest heb ik mijn kosten beperkt kunnen houden. Voor minder dan 500euro had ik alles. Dat kon mijn man niet zeggen. Zijn budget was max 500euro voor een kostum en uiteindelijk was hij in het totaal zo'n 650 euro kwijt.
Je moet vooral rekening houden met wat je kan betalen en met wat je zelf vind.
|
|
Liese
9-5-2009
|
21-8-2008 15:38:58
Hoi Karen,
ik had van tevoren min of meer een budget in gedachten, maar ik heb dat niet gezegd in de winkel want ik wist dat als ik hét droomkleed zou vinden, dat ik dan toch mijn budget zou herbekijken.
Ik ben een bruidje dat in de eerste plaats kijkt naar wat mooi is, en in de tweede plaats naar de prijs. Gelukkig heb ik mijn droomkleedje van Pronovias gevonden voor 1288 euro, ik vind persoonlijk dat dat nog meevalt. Ik twijfelde op het einde tussen dat en nog een duurder van 1800 euro, en toen zei de verkoopster zelf: met dat kleedje van 1300 ben je veeeel mooier, en voor het geld dat je zo uitspaart kan je de rest (schoenen, lingerie,...) kopen. Ik stelde het echt op prijs dat ze mij niet probeerde te pushen om het dure kleedje te kopen. Mijn schoenen kosten 180 euro, maar die kan ik daarna zeker en vast nog aandoen, daar heb ik echt op gelet.
Het is gewoon iets wat je zelf moet afwegen en bekijken.
Veel succes in elk geval, en geniet ervan!
Groetjes,
Liese 09/05/2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Karen
18-7-2008
|
21-8-2008 17:07:53
Hallo
Mijn budget lag veel hoger dan verwacht (ik ging voor minder dan mijn maandloon!) want mama wilde tot 2000 euro gaan. Ik kreeg mijn jurk van mijn ouders...
Toch heb ik zelf ook nog veel centjes uitgegeven. Ik mocht kiezen voor lingerie maar het moest snel gaan en dat werd dus een setje van 265 euro. Ze zei wel, het is wel duurder. Maar da's toch wel veel duurder dan 70 euro. Nu ja, mijn schuld dat ik wat gehaast was en dus niet de tijd nam om opnieuw in het boek te kijken.
De schoenen waren 142, de stola 100 en de kousenband 23! 1640 voor mijn Cymbeline jurk - BIKI!
Al zag ik in een van de boekjes een jurk voor 460 euro en zag ik dat je bij clair de femme en dergelijke winkels voor veel minder een jurk kan hebben.
Karen
|
|
Katleen
6-9-2008
|
21-8-2008 18:28:55
Bij mij hebben ze in de winkel (Moderna in Schepdaal) gevraagd wat mijn budget was en ze hebben mij geen kleedjes getoond die duurder waren. Ik heb gekozen voor een kleedje van Pronovias voor 1450 euro incl retouchers. Mijn schoenen zijn van Elsa Rainbow en hebben 120 euro gekost. Maar die kan ik nog laten spuiten in een andere kleur. Ze zijn dus zeker niet verloren. Voor de juwelen (ketting en armband) heb ik rond de 200 euro betaald en voor mijn lingerie ergens rond de 150 euro. Maar beide zal ik na de trouw nog dragen. Het is dus enkel het kleed dat slechts voor 1 dagn zal zijn :-( Veel succes met je zoektocht en geniet van je pasbeurten... die zijn ook zaaaaaalig!
Katleen
|
|
Kelly
|
21-8-2008 21:41:48
Ik vond die controverse ook heel moeilijk! Maar ik vond uiteindelijk dat ik die dag een mooi kleedje verdiende! Mijn favoriete ontwerper is Marylise en bij de bruidswinkel hebben ze me (toen ik mijn budget aan het opstellen was) gezegd dat ik moest rekenen op 1200 euro. Ik ben 3 maanden geleden met een budget van 1500 euro (all-in) vertrokken op zoektocht en heb mijn Marylise-kleedje voor 800 euro met retouches (kreeg 30% korting - collectie 2006)gekocht. Heb schoenen voor 160 euro, handtas voor 45 euro, lingerie voor 80 euro en blauwe kousenband (gratis cadeautje van de lingeriewinkel). Ik heb enkel nog juweeltjes nodig. Ik heb echt van geen enkele aankoop spijt, omdat ik weet dat ik met die spullen ga schitteren!
Ik wens je in ieder geval veel succes, Kelly
|
|
eline
5-9-2008
|
22-8-2008 10:44:18
Hey Karen,
Ik had een budget van 1000 euro voor ogen dit bevatte mijn kleed, stola, schoenen, handtas, juwelen, haaraccessoires,lingerie, proef make-up en definiteve make-up, proef kapesel en defintieve kapsel en mijn nagels
Ik trouw over 14 dagen en ik ben jammer genoeg over budget gegaan met een 50 euro wat opzich geen ramp is, de reden is dat mijn kleedje 45 duuder was dan wat ik oorspronkelijk wilde uitgeven. Ik had een budget van 600-750 euro voor ogen voor mijn kleedje maar betaalde 795 nu ja geen ramp en ik zal schitteren.
Als je vroeg genoeg begint en lang opvoorhand uitkijkt kun je zaakjes doen en ook een thuis al kijken wat ja al hebt.
zo heb ik geen nieuwe bh gekocht,ik had een mooi witte bh gekocht net voot ik ten huwelijk ben gevraagd, heel toevallig deze heb ik aan de kanten gelegd en bij de eerste pas meegenomen en hij zat perfect. Ook wat juwelen betreft heb ik eens in de kast gekeken en bij mijn moeder ook, zo had ik al een ketting oorringen en armband zijn nog gekocht geweest enz. ...
groetjes Eline 05/09/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|