Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisje

21-8-2008 14:11:23
We zouden graag het dochtertje ( 8 jaar ) van mijn schoonzus als bruidsmeisje vragen om voor te lopen.
Is dit de gewoonte dat wij haar kleertjes kopen en wat zouden we haar achteraf als cadeautje kunnen geven?

Alvast bedankt!

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 378

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-8-2008 14:15:49

Volgens dat ik zelf gehoord heb worden de kleertjes door het koppel zelf betaald maar de schoenen dan door de ouders doordat ze dit dan zeker nog kunnen door dragen. Maar 'k denk dat je dit misschien kan bespreken met je schoonzus.

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik21-8-2008 14:22:57

Hey,

Wij hebben 4 bruidskindjes : 2 meisjes (achternichtjes) en 2 bruidsjongens (achterneefjes waarvan de jongste mijn petekindje). Wij hebben van iedereen de kledij betaald alleen schoenen kopen de ouders omdat deze doorgedragen worden. Wij hebben geen dure kledij mr zeer mooi van bij C&A en H&M. De meisjes hebben een bruidsboeketje dat ze mogen houden. Nadien gaan wij waarschijnlijk met de kids naar Aquatopia ofzo...

Volg je gevoel hier in bespreek het eens met je schoonzus, misschien heeft zij helemaal die verwachting niet?

Groetjes,

Inneke
13sept09

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik21-8-2008 17:28:44

Hey Vanessa,

Wat betreft het cadeautje.
Ik heb net gereageerd op een ander bericht hier op het forum (Bedankkaartje met foto en tekstje) en ben daarvoor even naar de website, waarover ik het had, gesurft, namelijk www.pixum.be .
Toen ik aan het rondkijken was zag ik dat je er ook puzzels van je foto kan laten maken, je kan er nog kiezen tussen 2 verschillende groottes. Je kan bijvoorbeeld een mooie foto van jullie 3 laten nemen en deze hiervoor gebruiken. Da's wel leuk voor een 8-jarige, speelgoed maar toch duidelijk van jullie huwelijk.

Wat betreft het betalen van de kleding en schoenen kan je best een keertje met de ouders praten, luister eens wat ze zelf denken. Je kunt bijvoorbeeld ook voorstellen dat ieder de helft betaald.

Nog veel plezier met je voorbereidingen.
Groetjes, Marianne

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik22-8-2008 14:12:50

Hey Vanessa,

Bij pixum kan je ook een memory-spel laten maken, was ik nog vergeten te zeggen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...