Terug naar overzicht
Dag Sophie,Wij hebben ook een vriend gevraagd; een wederdienst eigenlijk. Mijn vriend heeft zijn huwelijk gedaan en hij doet nu het onze. We hebben een draaiboek met daarop alle tijdsaanduidingen en wat er moet gebeuren. We gaan de week ervoor even alles met hem doornemen en de weg afleggen... Zal wel lukken en als er iets misgaat dan lachen we ermee...:-)Je kan altijd eens gaan kijken op www.adagioceremonie.be Groetjes
Dag Sophie,Wij hebben ook een vriend als ceremoniemeester en tot nu toe hebben we in grote lijnen gezegd wat hij moet doen. Eigenlijk is dat hoofdzakelijk zorgen dat iedereen op tijd kan vertrekken en in de juiste volgorde binnen en buiten de kerk komt. gewoon de zaak een beetje overzien eigenlijk. Groetjes,Isabel
Gezien ik (amateur)fotograaf ben doe ik ook een beetje ceremoniemeester: beetje alles in goede banen leiden en iedereen gerust stellen.wissel bv enkele GSMNrs uit, handig als iemand in de fille bv zitEen goeie planning (draaiboek) is echt nodig zodat het bruidspaar nog maar 1 ding moet doen : GGGGGGGGGenietenhier vind je ook interessante info : http://search.hotbot.nl/cgi-bin/pursuit?SITE=nl&cat... groetjes discobarmoonflower@hotmail.com