Terug naar overzicht
---
halloKijk eens op www.discobarpi.be
5SEPTEMBER
Beste Kelly, 5 september ben ik nog vrij.Je krijgt dus ook méér dan je favoriete muziek, waaronder gratis menu-dvd-feestverloop, en nog vele andere extraatjes, www.wijtrouwen.com/discovideo of mail even, info@discovideo.begrt rik
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Wij hadden DJ Destin! Check his website voor zijn gsmnummer!www.destin.dj
Beste Kelly,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs...Mvg,Dierk Van Paemelen
Ikzelf ben NIET meer vrij maar je kan misschien eens contact opnemen met een collega-dj van mij. Hij komt uit Oost-Vl, is perfect tweetalig, heeft ongeveer 16 jaar ervaring en draait wel heel goed. Hij heeft op deze site ook een contactadvertentie, maar maakt hier op het forum geen reclame...Check: http://www.luckysdb.be/ gsm: 0475373480Misschien heb je geluk en is hij nog vrij.Als je hem belt, doe hem de groeten van Dj Kris.Veel succesDj Kris
Hallo Kelly,Ik wil je even waarschuwen voor DJ team Happy Music. Wij hebben er negatieve ervaringen mee. Komen afspraken niet allemaal na en beloven meer dan dat er gebeurt. Wij raden hen dan ook niet aan. Lees even terug naar boven zodat je onze reacties kan lezen. Daar doe ik het hele verhaal.mvgkatrien