Terug naar overzicht
hallo romina,in temse zelf weet ik niemand maar ik ben van hamme. op moerzeke is er een naaister " anneke". ze maakt ook zelf trouwjurken enzo. ze heeft een klein winkeltje op den bootdijk. haar telnr:052/472533.groetjes
Hoi AnnekeErg bedankt voor de contactgegevens. Moet niet zo zeer in Temse zijn hoor, maar nu ook weer niet heel ver weg. Moerzeke is nog wel doenbaar he. Ik ga tegen dat het nodig is, zeker contact opnemen.romina
Hey Romina,Ik woon ook in Temse en ik weet van een vriendin dat er in St Niklaas ook een goed naai-atelier is maar weet het juiste adres nie meer, ik laat het zo snel mogelijk weten!Waar heb je kleedje van Pronovias gekocht?Greetz
Hoi anneliesje mag altijd de gegevens doorgeven. Je kan me mailen op romina_vandeborne@msn.comMijn kleedje komt van An en John bruidsmode in Eindhove. Is ver van Temse maar we moesten toevallig voor een uitstap eens in de buurt zijn en zijn er in de outletafdeling gaan kijken. Allemaal kleedjes tss 299 en 899 euro, gemiddeld tot 60 % korting. Wel veel vorige colletie natuurlijk en laatste maatjes. http://www.bruidsmode.net/#
mijn naaister woont in temse, ze maakt mijn kleedje gans van niets uit!als je gegevens wilt, mail je maar!leen.delabarre@telenet.be