Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe mooi bruin kleurtje? zonnenbank?

21-8-2008 21:08:57
Hoi allemaal

Van nature uit heb ik een vrij bleke huid. Tegen de trouw zou ik dus graag een iets bruiner kleurtje hebben, zodat mijn open jurk iets mooier uitkomt. Hoe hebben jullie dit gedaan? Smeren? Zonnebank? ....?
Smeren ben ik wat bang dat af gaat geven op het kleed. Zonnebanken heb ik geen idee van hoe lang vooraf ik daar best mee start en hoe je een mooi egaal kleuertje krijgt op rug, buste en armen. Niet dat je aan ene kant van je arm bleek bent en andere kant bruin.

Hopelijk hebben jullie wat tips voor dit witte bruidje ;-)

romina
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1347

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik21-8-2008 21:33:49

Hallo Romina,

Ikzelf ga steeds naar de zonnebank. De zonnebanken van tegenwoordig omsluiten mooi je lichaam zodat je overal mooi bruin ziet. Ik bruin wel zeer snel van mezelf en start een maand voor de trouw met zonnebanken en dit ongeveer 2x per week. Dan heb ik ongeveer 8 à 10 beurten gehad tegen onze trouw en dat moet volstaan. Té bruin is nl. ook niet mooi.

Groetjes,
Ann

romina
27-6-2009
 Meld misbruik21-8-2008 21:40:23

Bij mij duurt het wel even voor ik bruin.
Zelf ben ik een beetje bang dat de binnekant van mn armen, die tegen mn lichaam komen eigenlijk, niet echt goed bruinen onder de zonnebank. Of zijn er daar manieren voor, zodat er daar even veel licht aan kan? Ben vroeger eens paar keer onder zonnebank geweest maar heb er dus totaal geen ervaring mee

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik22-8-2008 7:15:48

Hey Romina,

Aan de binnenkant van je armen heb je zoiezo minder pigment dus dat zal altijd lichter zien als de buitenkant. Dat is bij mij ook het geval. Anders probeer je al eens een paar keer om het resultaat te bekijken....

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik22-8-2008 8:16:04

Ja kan toch altijd je armen eens boven je hoofd leggen als je je daar zo'n zorgen over maakt? Ik moet me toch ook wel af en toe omdraaien aangezien ik anders zo 2 witte vlekken heb op mijn schouderbladen. en dan kan ik mijn armen toch niet langs me houden hoor!

eline
5-9-2008
 Meld misbruik22-8-2008 10:19:01

HEy Romina,

Ik heb beiden al gebruikt en ik vind ze beiden effectief.
Nu voor de trouw ben ik onder de zonnebank geweest, de reden hiervoor zo is mijn huid een beetje voorbereid op zon want op huwelijksreis zullen we wel wat zon zien en van de zomer is het nog gene vetten geweest.

Ik zou gewoon eens naar het zonnebankcenter in jouw buurt gaan, daar zullen ze jouw graag heplen met het bepalen van jouw huidtype en hoelang je best op voorhand start met de zonnebank en hoeveel keer per week en met welk toestel en hoe je het geheel best opbouwt.

In de meeste gevallen met echt bleke huid wordt 3 maanden op voorhand gestart en op de lichte zonnebank 1 x per week en niet te lang en dit wordt geleidelijk aan opgebouwt

groetjes ELine
05/09/2008

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik22-8-2008 10:26:56

ik vind dat je van bruinen zonder zon altijd zo een wortelkleurtje hebt :-) mooist in natuurlijk bruin maar aangezien je van het weer in vlaanderen niet echt bruin wordt verkies ik ook de zonnebank EN ik draai me in de helft een keertje om met de armen naar boven zodat ook mijn oksels beetje kleuren

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik22-8-2008 10:36:57

Mijn man is even "wit" als jij en hij ging in uiterste nood, twee keer naar de zonnebank. Zo was bij hem het ergste "wit" eraf. Ik heb 3 beurten genomen om niet teveel af te steken.

Mensen vonden me al bruin, ja deze zomer deed je zowiezo weinig kleur op in België! Ik was ook bang voro strepen (had een bustiermodel) dus meed ik de zon als ik geen topje zonder bandjes aanhad!

Karen

romina
27-6-2009
 Meld misbruik22-8-2008 11:12:36

Hoi allemaal,

alvast erg bedankt voor de tips. Ik ga zeker eens rond kijken waar er een zonnecenter in de buurt is. De bedoeling is gewoon een iets bruimer kleurtje dan normaal maar k wil er niet te bruin uitzien ook niet. Het moet natuurlijk blijvan.

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik22-8-2008 14:16:12

Bij ons hebben ze sinds kort een staande zonnebank, zodat je geen witte vlekken op je schouderbladen en poep hebt :-) Misschien daarvoor eens kijken?

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik23-8-2008 9:57:46

Hoi Romina,
Heb je een spray-tan beurt al eens overwogen? Heb dat nog nooit laten doen, maar volgens mij is dat ook wel een goede oplossing. Je wordt dan volledig beneveld met bruinen-zonder-zon. De dag erna ben je naar het schijnt wel echt SUPERbruin, maar de dag dáárna zou het heel natuurlijk uitzien. Natuurlijk kan je dit best een tijdje op voorhand eens uittesten om niet voor vervelende verrassingen te staan op de dag zelf. Er zijn tegenwoordig vrij veel schoonheidscentra die dit aanbieden. En het is bovendien niet slecht voor je huid.

romina
27-6-2009
 Meld misbruik23-8-2008 11:01:22

Hoi Vera

Spray-tan, heb ik overwogen maar heb er al keiveel negatieve reacties over gelezen:
gaf kleur af op kleed, niet mooi van kleur, vlekken, ...

Dus toch beetje negatief tegenover. Ik heb gisteren in de buurt een zonnebankcentrum gevonden en ga er deze week eens langs gaan.

@ Tine
Ik ga zeker eens informeren naar zo'n zonnebank waarin je kan rechts staan. Bedankt voor de tip

Romina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...