TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debbie
4-7-2009
|
22-8-2008 10:48:10
Wij hebben een fotograaf en videograaf van TB producties, die komen van 's ochtends (bij het klaarmaken) tot na de openingsdans voor 700 euro. Je moet maar eens op hun website gaan kijken, daar staan de verschillende pakketjes op.
Groetjes Debbie 22-08-2009
|
|
Cindy
13-6-2009
|
22-8-2008 13:37:00
Hey Han,
eerst en vooral proficiat met de verloving en het vinden van een geschikte zaal!
Wij hebben eveneens TB producties. 700 euro voor hun all in pakketje!
groetjes
Cindy 13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Marijke
6-6-2009
|
22-8-2008 23:08:08
Proficiat!!!
Wij hben fotografie luna geboekt uit Brecht. Ze komen over heel Belgie en ze komen met twee. Je krijgt een dvd met een slideshow van ongeveer 20 minuten die he verhaal van jou mooiste dag verteld; een cd-rom met alle foto's, een klein digitaal album, een canvas met zelfgekozen foto van 30 op 30. Ze komen vanaf het opmaak van de bruid tot en met de openingsdans! En ze doen ook op voorhand een verlovingsshoot, die foto's kan je dan gebruiken op je uitnodigingen. Normaal kost dit pakket (platinum) 900 euro, maar voor de moment loopt er een actie en krijg je het voor 700. Ga zeker eens kijken. grtjs Marijke
|
|
Lien
18-4-2009
|
23-8-2008 17:13:50
Hey,
Je kan eens een kijkje nemen op de website van Ludwig De Vadder (400 euro voor een hele dag, alle foto's in hoge resultie op cd!) http://www.fotold.be/fotold_main/index.html Hij is fotograaf in bijberoep, dus zijn prijs is zeer schappelijk.
Groetjes en succes ermee Lien
|
|
Ellen
14-8-2009
|
23-8-2008 19:21:56
Hey Han!
Wij trouwen op 14 augustus 2009 en hebben ook gekozen voor Hof Te Rhode als onze feestzaal!! We vinden het allebei een prachtige locatie, zowel binnen als buiten. En volgens verschillende bronnen is het eten fantastisch! Velen hun eerste reactie was: "amai is dat niet duur??", maar wij vinden dat de prijzen SUPERgoed meevallen. Wij dachten er eerst niet te gaan kijken omdat we dus ook dachten dat dit buiten ons budget zou vallen, maar we waren direct verkocht toen we het zagen. En we zijn er heel goed ontvangen tijdens ons eerste bezoek. We kijken er zo naar uit om daar ons trouwfeest te doen! Nu wil ik dat de tijd al snel gaat :-)
Zijn jullie van de omstreken? Ik ben in Diest opgegroeid en mijn vader woont er nog dus we vinden dit wel leuk dat we een locatie rond Diest hebben.
Ik wens je alleszins veel succes en als je zin hebt laat je me je ervaringen met Hof Te Rhode maar eens weten!
Groetjes,
Ellen
|
|
Nathalie
27-6-2009
|
23-8-2008 20:37:22
hoi hoi,
wij trouwen ook in hof te rhode op 27 juni 2009. Ik kijk er enorm naar uit hoor! groetjes, Nathalie
|
|
Han
18-7-2009
|
24-8-2008 10:17:36
Hallo iedereen,
bedankt voor de reacties!! Ik ben zelf van Kessel-Lo (vlakbij Leuven), maar in het Leuvense zelf vonden we niet direct ons ding. Hof te Rhode is misschien niet de goedkoopste zaal, maar qua prijs / kwaliteit staken ze er wel bovenuit. Bovendien hebben we een vaste prijs afgesproken, dus staan we niet voor verrassingen volgend jaar. En dat was in sommige andere zalen, die we verder ook heel goed vonden, wel anders. Ons budget ligt vast, dus we willen op voorhand echt alles goed uitrekenen! Dankzij jullie tips ben ik ook bezig met de zoektocht naar een fotograaf! Ik hoop er zo snel mogelijk één vast te leggen.
groetjes, Han
|
|
Wendy
2-8-2008
|
24-8-2008 19:32:58
1 goede fotograaf tip : Jurgen Doom uit Wilsele! Heel toffe kerel. www.jurgendoom.be
Groetjes Wendy
|
|
Kristien
|
2-1-2009 0:55:41
Goed gekozen :) Mijn nonkel werkt daar als Maitre d'hotel ;) doe hem alvast de groetjes.
greetz kristien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|