Terug naar overzicht
Hallo,waesmeer: parking is niet verzorgdhofke van bazel: we zijn er niet gaan kijken, want beperkte capaciteit en blijkbaar ook in duurdere prijscategoriestraffe kost: ken ik nietkeysershof: probleem tussen scheiding restaurant en feestzaal: met minder mensen is het beter te doen + de persoon die de uitleg deed was niet het type mensen waarmee wij willen onderhandelen over ons feestart nouveau: zeer professioneel, leek ons wel in orde, maar niet praktisch als het slecht weer is en de receptie binnen moet doorgaan. de receptie wordt dan tussen de gedekte tafels voor het avondfeest gehouden.watermeulen: geen ervaring mee, we zijn er niet gaan kijkenIk vond een zaal zoeken ook niet evident. Ik heb er wel enkele nachtjes van wakker geleden. We hebben op twee weken tijd alle zalen bezocht en enkele opties genomen. De opties gelden meestal voor 2 weken en zo kan je dan in die periode beslissen. Wij hebben de datum op de zaal afgestemd. Als je per se een bepaalde datum zou willen en die is al volzet in de zaal die je echt wil: moeilijke keuze vind ik dat. Wij wouden eerst 19/09/09, maar het is 12/09/09 geworden. Wij zijn nu bezig met het zoeken naar een fotograaf. Ook niet evident ...groetjes, Caroline
hallo annelies,het waesmeer in temse is niet proper. wij moesten er één keer per jaar naartoe voor de eindejaarsreceptie van het werk. persoonlijk zou ik daar niet zo graag mijn feest houdensucces
Hoiwij zijn verschillende zalen gaan bekijken, waaronder het hofke van Bazel.Een prachtige locatie, maar bij ons klikte het totaal niet met de eigenares. Alle, ik vind dat als je ergens je feest doet er een klik moet zijn. Ik wou dat de eigenaar aanvoelde wat voor feest ik wou en dat was daar niet geval. Daarnaast kregen we een factuur achteraaf op basis van hun voorstel en die lag erg hoog. Te hoog voor ons budget. Moesten we een hoger budget hebben gehad hadden we zeker overwogen om ons feest daar te doen puur voor de prachtige locatie, met als negatieve punt de niet klik, maar das voor iedereen anders natuurlijk. Ik denk wel dat ze lekker eten hebben en het is er erg proper maar duur.Afhankelijk van jullie buget zou ik dus zeggen, ga zeker eens langs.succes