Terug naar overzicht
Zelf niet gedaan, maar vaak hoor je prijzen rond de 70euro terug komen.
Bij mij moest het twee keer gewassen worden en het was 130!Karen
In de winkel waar ik mijn kleed kocht, zei men dat het tussen de 100 en 130 euro kostte. Je moet goed uitkijken met de keuze van de droogkuis: ze moeten er ervaring mee hebben en het kleed in zijn geheel kunnen reinigen, dus zonder pareltjes ofzo er af te doen. Moet je een briefje tekenen dat ze niet instaan voor fouten, dan moet je hen zeker je kleed niet laten wassen; aldus de verkoopster van de bruidswinkel.
Dat was zo'n 65 euro.
Hoi Katrien,Ik zou er ook mee oppassen hoor. Ik heb al veel gehoord dat er pareltjes gesmolten zijn, dat de jurk gekrompen of verkleurd is....Denk er goed over na.veel succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 13 dagen getrouwd
hallo,de prijzen voor droogkuis kunnen toch wel hoog oplopen en dan nog is niet altijd je kleed volledig zuiverik heb mijn kleed zelf uitgewassen in het bad met een wasmiddel voor zijde. en het is volledig proper want zag wel vuil door de regen. kost niets en je bent er zeker van dat je je kleed volledig met parels terug hebt, want die smelten in de droogkuisgroetjesheidi