TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
18-7-2008
|
22-8-2008 10:30:46
Hallo
Wij deden dat ook niet. Om dezelfde redenen. Zoveel geld voor iets wat je toch niet houdt. Ik hou die prulletjes wel dikwijls bij maar als het niet nuttig is smijt ik het wel nadien weg en het kost handenvol geld!
Wij sturen nu wel nog een foto naar iedereen!
Karen
|
|
joke
12-7-2008
|
22-8-2008 10:33:31
Wij hebben dat ook niet gedaan, wel een bedankingskaartje met een foto van ons op die we achteraf opstuurden. Ze zijn trouwens net de deur uit! :)
Je bent dus zeker niet de enigste. En dan nog: je moet kijken naar wat jullie zelf willen + eigen budget.
Grts, Joke Reeds 41 dagen getrouwd!
|
|
Anne
|
22-8-2008 10:35:06
Wij zijn aan het twijfelen, we willen wel graag een bedankkaartje doen, aangezien de mensen toch ook hun best doen om een kado te geven, en blijkbaar wordt dit wel erg op prijs gesteld. Maar we vinden het een beetje dubbel op om dan nog eens een bedankje te doen, waarschijnlijk gaan we wel chocolaatjes leggen, met onze naam op, maar heel eenvoudig, kost dan ook maar 75 euro voor 200 chocolaatjes.
Groetjes
|
|
inneke
13-9-2008
|
22-8-2008 10:45:43
Hey,
Wij doen dit wel. Wij hebben kleine zakjes gekocht en gevuld met suikerbonen in het wit en bruin. Daaraan een klein kaartje met bedankt op op de achterkant onze naam en de trouwdatum. Deze hebben in totaal vr 60 stuks(1 per koppel) 25euro gekost omdat we het zelf hebben gedaan. Hoeft dus niet altijd vl geld te kosten. Als je zelf vind dat dit niet nodig dan zou ik dit ook niet doen, wij vonden dit een leuk extraatje. Nadien krijgen ze ook nog een bedankingsfoto.
Groetjes,
Inneke 13sept
|
|
Tineke
|
22-8-2008 10:52:29
Wij hadden wel bedankjes. Kleine cupcakes in de stijl van onze taart in een rond doosje met en kaartje met onze namen op. Maar probleem was dat niet iedereen had begrepen dat het 1 cupcake per koppel was. Gelukkig hadden we er soewieso te veel voorzien, maar er waren op het eind van de avond toch 3 mensen denk ik die er geen meer gekregen hebben. En zelf heb ik er ook geen, terwijl ik er voor mezelf ook eentje wilde als souvenier. Dus als je het wel doet zeg er dan duidelijk bij dat het 1 per koppel is, of geef er 1 per persoon... Succes. Groetjes, Tineke
|
|
eline
5-9-2008
|
22-8-2008 10:54:11
Hey Isabelle
wij geven een klein kadootje en een bedankingskaartje Het kaartje laten we dag zelf ontwikkelen zodat wij ze s'avonds kunnen uitdelen samen met de stylo waar onze namen en datum opstaan Wij wilden de kaartjes zoveel mogelijk de dag zelf uitdelen omdat postzegels ook wel wat kosten
groetjes Eline 05/09/2008 joepieeee nog 14 dagen
|
|
s
1-6-2007
|
22-8-2008 10:56:59
Wij hebben wel een bedankje voorzien op de feest zelf omdat ik achteraf geen foto heb gestuurd. Al hadden bij ons veel mensen niet door dat er bedankjes stonden, dus ik had er veel over. Wel een beetje stom natuurlijk, want die mensen hebben dan niks gehad.
|
|
Inge
23-5-2009
|
22-8-2008 11:26:04
Wij gaan enkel als bedanking een foto van ons geven de avond zelf. Niets geven vind ik niet echt een optie omdat ze tenslotte een cadeau geven maar meer dan een foto vind ik nu persoonlijk ook weer niet nodig. Ze zullen een leuk feest krijgen met alles er op en er aan en dan nog onze foto als souvenir. Moet eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk ook nooit anders geweten heb.
|
|
Kim
12-9-2009
|
22-8-2008 11:46:01
Hai,
Ik ben van plan van de menu's achter op een foto van ons te drukken. Zo hebben ze direct een mooie herinnering en de menukaartjes moeten we toch zelf verzorgen. Ook speel ik nog met de gedachte om fortune cookies te maken met een mooie wens in en deze in een zakje van Ava te verpakken. Zo hebben ze iets leuk dat eigenlijk geen geld kost.
Groetjes Kim pluis_3@hotmail.com 12/09/2009
|
|
Lien
30-8-2008
|
22-8-2008 13:05:04
Wij huwen volgende week en gaan ook geen extra bedankingen geven. Het feest kost al genoeg. Wel gaan we een foto opsturen op bedanking. Bij ons zijn er namelijk ook wat mensen die niet naar het feest komen, maar wel reeds iets gegeven hebben. Deze mensen willen we dan zeker op deze manier nog bedanken.
Veel succes, Lien
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
22-8-2008 13:18:48
Ik ga volledig akkoord met Lien
|
|
Liesbet
31-12-2009
|
22-8-2008 14:49:32
Wij geven ook geen bedankjes. Niet dat we het niet overwogen hebben, maar 't kost ons gewoon teveel. Een bedankkaartje gaan we wel nog versturen, maar daar gaat het bij blijven (tenzij we de lotto winnen!). Je betaalt in feite al genoeg voor het feest zelf!
|
|
Sarah
30-5-2009
|
22-8-2008 21:04:02
Ik ben het eens met je redenering. Toch hebben wij wel bedankjes gekocht. En dat voor 100 personen voor 37 euro!! Ik vond een tijdje geleden in de AVA gelukspopjes (zo voor aan de gsm of sleutelhanger te hangen) die eruit zien als bruid en bruidegom. Per paar kostten ze 0,34 euro. Ik kocht daarbij een mooi doosje en lint om ze in te verpakken. Ik hang er een kaartje aan met de namen en de datum en klaar. Ik vond dit wel een leuk geschenkje. Misschien denken jullie hier wel anders over, maar het is het gebaar dat telt he ;-) En als je iets kiest dat je zelf maakt, dan kost het je ook alweer minder centjes...
Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Ines
8-8-2009
|
22-8-2008 22:20:59
Hoi!
Wij dachten wel een bedankje te geven, maar zijn nog niet uit over de vorm ervan...
@Anne: die chocolaatjes met jullie naam erop lijken ons wel mooi en toepasselijk! Waar heb je ze gekocht en jullie namen erin laten 'graveren'? Bestaat er een site van?
@Sarah: je gelukspoppetjes, zouden ze deze nog verkopen in de AVA of vind je die niet standaard in hun collectie?
Alvast bedankt!!
Groetjes, Ines 01-08-09
|
|
Joke
28-3-2009
|
23-8-2008 9:46:11
Hey,
Een vraagje aan de bruidjes die wel een bedankje voorzien. Geven jullie een bedankje aan de mensen van de receptie? Geven jullie een bedankje per man of per koppel?
Groetjes,
Joke
|
|
Vera
22-8-2009
|
23-8-2008 10:10:59
Wij gaan normaal gezien wel een bedankje geven, maar geen foto ofzo want ik denk dat zoiets alleen leuk is voor je familie of goede vrienden. Ik had gedacht aan een plantje in een blikje (zonnebloempje, vergeet-me-nietje oid). Op een Nederlandse site heb ik dit ontdekt http://www.huwelijksbedankjes.nl/trouwbedankjes/ . De geschenkjes zijn trouwens niet zo duur (+/- €2) maar wel persoonlijk en origineel.
|
|
wendy
27-9-2008
|
23-8-2008 13:55:31
hallo isabelle, wij geven geen bedankjes. aangezien we alles zelf betalen is daar geen extra budget voor. er is een graote receptie en dan nog een feest dus ik denk wel dat dat voldoende is. we sturen nadien een bedankingskaartje met onze foto en dat volstaat wel denk ik. groetjes
|
|
chrisje
10-9-2008
|
23-8-2008 17:54:27
Hey Isabelle, wij hebben bedankjes gemaakt, bedrukte suikerbonen, de zakjes ben ik bij Ava gaan halen, organza zakjes, anders zie je de bedrukking niet en dat is toch ook wel zonde, ik heb er gewoon een mooi blauw strikje rondgedaan, we versieren de feestzaal in blauw-wit omdat we in Griekenland trouwen, ik heb bij Ava ook een isomo-boot gekocht en geschilderd om de bedankjes in te zetten, we geven 1 bedankje per koppel, er zijn ook enkele kinderen, tussen 7 en 12 jaar en die krijgen er elk eenje. Mooi resultaat en nog betaalbaar. Bonen komen van Belgian Specialities, ik heb 7 boontjes per zakje gebruikt en dat nog een klein schepje gezoete rijst van Ava. Succes
|
|
Anne
|
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|