Terug naar overzicht
Wat een kleed met zo'n superlange sleep met heel veel kant!Heel chique!!Karen
Inderdaad: heel mooi!!! Proficiat! En amaai, zo een lange sleep!Waar hebben jullie trouwens jullie limousine gehuurd? En wie was de ceremoniemeester? Tevreden over hem/de auto?Groetjes,Els
Mooie foto's!Maar ook hele mooie schoenen! :-)Ze zijn precies waar ik ook naar op zoek ben! Zou je kunnen laten weten waar je ze gekocht hebt?groetjes, eva
@Els:Ja, we zijn supertevreden van alles!De ceremoniemeester is Eddy Wouters.De limo's komen van Black & White Limo's. Op google vind je de websites van hen. Eddy is bij ons geweest van begin tot einde en heeft ons fantastisch begeleid (vooral mij met mijn kleed).De limo's waren supermodern (op de tv-schermen vanbinnen speelde het concert van Bon Jovi), ze waren krakende proper en de chauffeurs erg vriendelijk.Niets dan lof!@Eva:De schoenen zijn van River Woods. Ik heb ze in Antwerpen gekocht bij Just a Shoe (Korte Gasthuisstr.). Dit is al enkele maanden geleden, dus weet niet of ze nog in de collectie zitten. Ze waren allesinds supergemakkelijk!xxxAmber
Hey Amber,Wauw, echt superknap. Allez, ben al weer wat meer op mijn gemak, want ook wij hebben Eddy Wouters en gaan vanavond tekenen voor een limo van Black & White. Inderdaad héél knap kleed, mooie schoenen, jullie stralen!Nog eens proficiat!xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey amber,heel mooie foto's. zo een lange sleep...echt heel mooi. wens je in ieder geval enorm veel succesxxx
Hey Amber!Amai, je kleed, je was precies een prinses! Zo'n sleep :-)Je haar was zoals ik het oorspronkelijk wou, met zo'n sluier, maar dat paste niet bij mijn kleed. Dus ben ik overgestapt naar een tiara, en heb ik de jouwe overgekocht. Wel grappig, dat jij nu het kapsel had dat ik eigenlijk wou :-)Ik ben blij dat je ervan genoten hebt en dat alles perfect is verlopen. Geniet van het getrouwde leven, he!Groetjes, Karen13/09/2008
@Charlotte:Jij kijkt waarschijnlijk naar de foto's die mijn 7-jarige neefje heeft gemaakt, logisch dat die niet professioneel zijn.Je moet op de links klikken op onze homepage.groetjesAmber