Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand spray-tanning gedaan?

22-8-2008 12:21:49
Hallo,

Heeft er iemand zich ooit bruin laten spuiten? (spray-tan)
Weet iemand of dat mooi egaal is en of het afgaat op wit?

groetjes
Kristien

Kristien
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 576

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik22-8-2008 14:12:19

Hoi Kristien,
Je zorgt er best voor dat je volledig gescrubd bent voordien zodat alles egaal kleurt. Heb wel gemerkt dat het afgeeft op kleding, dus voor je trouwdag zou ik het niet proberen. Groetjes

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik22-8-2008 15:11:01

Kristien,

Ik heb ook al gehoord dat de kleur afgaat, zelfs na een paar dagen.
Zonde voor je trouwkleed, niet?
Lesley

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-8-2008 16:02:32

Zelf niet geprobeerd, maar over Taning lees je weinig positieve berichtjes. Vaak lees je dat het afgeeft op wit.
Ook lees je af en toe dat het niet volledig egaal is.
Als je er echt over nadenkt lijkt mij het veiligste dat je dat paar weken voor je trouw eens probeert en de dagen erna met een witte bloes of T-shirt rondloopt om te kijken of het bij jouw afgeeft en hoelang.

Gwen
25-4-2009
 Meld misbruik22-8-2008 16:04:28

Ik had zelfs een oranje vriendin op haar trouwfeest...Niet zo'n mooi zicht, eigenlijk!
Je leest er idd niet echt veel positieve dingen over.

Groetjes,
Gwen

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik22-8-2008 17:03:07

Waarschijnlijk ook te zien waar en hoe.
Ik heb een volledige bodyscrub gehad voor mijn zonnebankbeurten en zou die ook gehad hebben voor air-tanning.

Mama deed airtanning de dag voor de trouw, ze zag er een beetje raar uit nadat het net gedaan was eigenlijk.
De dag zelf met make-up zag je dat helemaal niet meer, gelukkig.

Zij was wel heel tevreden al was ze voor haar doen wel heel bruin.

Karen

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik22-8-2008 23:14:55

Hey Kristien,

Ik heb da al eens laten doen en ik moet zeggen da da goe meeviel, je moet wel zien da je je op voorhand goed scrubt. Zeker je knieen en ellebogen zijn moeilijke plaatsen.
De eerste uren na de spray-beurt kan het bruin nog een beetje afgeven maar nadien kwam er geen kleur meer af. Ik denk wel dat dat ook van je huid afhangt, denk dat het bij de ene persoon al beter lukt als bij de andere. Je kan het altijd eens testen enkele weken voor je trouw.
Als je echt zeker wil zijn van een mooi, naturel en egaal kleurtje kan je best een paar keer onder zonnebank gaan.
Groetjes

chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 17:43:35

Kristien, ik zou dat niet doen, ga gewoon een paar keer naar de zonnebank, stel dat het een beetje afgaat met te zweten, ofzo!! Amai, ik zou niet weten waar kruipen van schaamte!! En zonde van je kleed...

Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik23-8-2008 19:49:59

OK...best niet proberen dan :)

Bedankt voor de hulp!!

Kristien
PS Lang leve de witte kazen :) hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...