Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

passie voor eten

22-8-2008 13:55:24
wij trouwen op 14.08.2009 en hebben onze feest in het kastelenhof te stekene vastgelegd.wij hebben het eten vast gelegd bij passie voor eten.wij hebben met die mensen samen gezeten en hebben er het volste vertrouwen in dat alles tot in de puntjes verzorgd zal zijn.(dat beloofde ze toch)nu las ik een paar dagen geleden hier op het forum dat er een koppel geschreven had dat ze niet zo content waren van de bediening.zijn er nog mensen die goede of slechte ervaringen gehad hebben met passie voor eten?ik begin mij toch een beetje zorgen te maken aangezien ons feest toch de grootste kost is van heel ons huwelijk.

pascale
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1133

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-8-2008 14:39:36

Als je echt begint te twijfelen, maak dan nog eens een afspraak met hun.
Meningen kunnen heel erg verschillen. Ook kan 'passie voor eten' toen net een paar steekjes hebben laten vallen en is dat hier op het forum uitvergroot.

Zelf hadden wij ons feest in Berkenhof in Bierbeek. Daar lees je bijna nooit negatieve commentaar van. Alle bruidjes doen daar super enthoesiast over. Behalve, ik zelf. Ik vond het eten niet zo geweldig en dat was mijn eigen zaal. Ik vond dat het supervriendelijk personeel (waren ze echt) ook wat steekjes had laten vallen. Ik vond de zaalverantwoordelijke niet zo geweldig. Al deed hij wel zijn best... Ik ben ofwel kritischer ofwel had de zaal toen een 'slechtere'dag. Wij hebben het hun toen ook niet gemakkelijk gemaakt, al konden we daar zelf niks aan doen.

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-8-2008 14:41:08

Enthousiast ipv enthoesiast

aminata
22-11-2008
 Meld misbruik22-8-2008 22:40:12

hallo,
ik trouw ook op kastelenhof 22/11/2008,
hoeveel mensen kunnen er effectief in?
Stoort de muziek de buren niet?
MVG

pascale
14-8-2009
 Meld misbruik23-8-2008 11:54:26

ik dacht dat er gezegd was dat tot 150 mensen geen probleem zou zijn.wij hadden op het moment van het vast leggen 110 personen maar ondertussen zitten we al aan 140 of ze allemaal komen is een andere vraag natuurlijk.over de muziek is mij niets vermeld.

Caroline
11-4-2009
 Meld misbruik24-8-2008 23:16:16

Hallo pascale,

wij zitten met hetzelfde probleem. Wij waren ook van plan om ons feest met 'passie voor eten' te doen. Maar door hier op het forum negatieve commentaren te lezen zijn we ook beginnen twijfelen. Hebben de mensen van het kastelenhof 'passie voor eten' aanbevolen? of bleven zij hierover discreet? Over traiteur bauwmans heb ik dan weer wel goeie commentaar gehoord dus twijfelen we tussen die twee.

groetjes,
Caroline

pascale
14-8-2009
 Meld misbruik25-8-2008 11:10:44

caroline;
de mensen van het kastelenhof hadden ons een lijst gegeven met mogelijke traiteurs maar schoven passie voor eten naar voor met zeer positieve commentaar.hij zei dat alles tot in de puntjes verzorgd was,dat hij dat al op vele feestjes gezien had.we hebben met die mensen samen gezetten en ik moet zeggen aan hun uitleg zal het zeker niet liggen.wij hadden er echt een goed gevoel bij tot ik die commentaar las op het forum.ik heb daarom deze vraag op het forum gegooid in de hoop ook positieve reacties te krijgen.het enige dat ik van negatieve reactie gelezen heb is dat de bediening wat stroef verliep.ik hoop dat het daarbij dan ook gebleven is ( als het inderdaad terechte kritiek is ) want alles ligt vast,de voorschotten zijn betaald we kunnen niets anders doen dan af te wachten en zien op het moment zelf en hopen dat alles in de plooi valt.we zullen ze maar het voordeel van de twijfel geven zeker.ik vind dit wel spijtig dat ik mij een jaar voor ons huwelijk al voor dit zorgen hoef te maken
grtjs pascale

Caroline
11-4-2009
 Meld misbruik29-8-2008 14:32:46

Dag iedereen,

Sorry mensen maar al die kritiek op passie voor eten is belachelijk.
Wij bestellen op regelmatige basis eten bij deze mensen en neem het van mij aan "niets" op aan te merken. Volgend jaar trouwen wij ook en wees maar gerust ook met passie voor eten als traiteur.
Sommige andere traiteurs zouden beter eens een voorbeeld aan hen

Groeten,

Kurt en Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...