Terug naar overzicht
Als je echt begint te twijfelen, maak dan nog eens een afspraak met hun.Meningen kunnen heel erg verschillen. Ook kan 'passie voor eten' toen net een paar steekjes hebben laten vallen en is dat hier op het forum uitvergroot.Zelf hadden wij ons feest in Berkenhof in Bierbeek. Daar lees je bijna nooit negatieve commentaar van. Alle bruidjes doen daar super enthoesiast over. Behalve, ik zelf. Ik vond het eten niet zo geweldig en dat was mijn eigen zaal. Ik vond dat het supervriendelijk personeel (waren ze echt) ook wat steekjes had laten vallen. Ik vond de zaalverantwoordelijke niet zo geweldig. Al deed hij wel zijn best... Ik ben ofwel kritischer ofwel had de zaal toen een 'slechtere'dag. Wij hebben het hun toen ook niet gemakkelijk gemaakt, al konden we daar zelf niks aan doen.
Enthousiast ipv enthoesiast
hallo,ik trouw ook op kastelenhof 22/11/2008,hoeveel mensen kunnen er effectief in?Stoort de muziek de buren niet?MVG
ik dacht dat er gezegd was dat tot 150 mensen geen probleem zou zijn.wij hadden op het moment van het vast leggen 110 personen maar ondertussen zitten we al aan 140 of ze allemaal komen is een andere vraag natuurlijk.over de muziek is mij niets vermeld.
Hallo pascale,wij zitten met hetzelfde probleem. Wij waren ook van plan om ons feest met 'passie voor eten' te doen. Maar door hier op het forum negatieve commentaren te lezen zijn we ook beginnen twijfelen. Hebben de mensen van het kastelenhof 'passie voor eten' aanbevolen? of bleven zij hierover discreet? Over traiteur bauwmans heb ik dan weer wel goeie commentaar gehoord dus twijfelen we tussen die twee.groetjes,Caroline
caroline;de mensen van het kastelenhof hadden ons een lijst gegeven met mogelijke traiteurs maar schoven passie voor eten naar voor met zeer positieve commentaar.hij zei dat alles tot in de puntjes verzorgd was,dat hij dat al op vele feestjes gezien had.we hebben met die mensen samen gezetten en ik moet zeggen aan hun uitleg zal het zeker niet liggen.wij hadden er echt een goed gevoel bij tot ik die commentaar las op het forum.ik heb daarom deze vraag op het forum gegooid in de hoop ook positieve reacties te krijgen.het enige dat ik van negatieve reactie gelezen heb is dat de bediening wat stroef verliep.ik hoop dat het daarbij dan ook gebleven is ( als het inderdaad terechte kritiek is ) want alles ligt vast,de voorschotten zijn betaald we kunnen niets anders doen dan af te wachten en zien op het moment zelf en hopen dat alles in de plooi valt.we zullen ze maar het voordeel van de twijfel geven zeker.ik vind dit wel spijtig dat ik mij een jaar voor ons huwelijk al voor dit zorgen hoef te maken grtjs pascale
Dag iedereen,Sorry mensen maar al die kritiek op passie voor eten is belachelijk.Wij bestellen op regelmatige basis eten bij deze mensen en neem het van mij aan "niets" op aan te merken. Volgend jaar trouwen wij ook en wees maar gerust ook met passie voor eten als traiteur.Sommige andere traiteurs zouden beter eens een voorbeeld aan henGroeten,Kurt en Lies