Terug naar overzicht
Hey,Voor ons is het vandaag ook nog precies één jaar tot we gaan trouwen.Mijn vriend heeft me tijdens onze vakantie in Spanje (juli) eindelijk ten huwelijk gevraagd en we zijn meteen begonnen met plannen.Onze kindjes kunnen al niet wachten tot het zover is.GroetjesDebbie22-08-2009
Hoi Kay,Ik zou zeggen: geniet van alle voorbereidingen! Zoiets maak je maar 1 keer in je leven mee, en ik geef toe dat ik het erg mis. Ik ben ook begonnen met nog 1 jaar op de teller. In het begin ging de tijd bijna niet vooruit, maar eens ik de 100 dagen gepasseerd was is het als een sneltrein gegaan. De laatste 2 weken leek het alsof ik tijd tekort had. Begin alvast met plannen, offertes aan te vragen, dingen vast te leggen, enz. En vooral, GENIET! Laat je niet van de wijs brengen door moeilijke familieleden ofzo, uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht.Veel succes en plezier met plannen!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 13 dagen getrouwd
Hallo, wij hebben nog 260 dagen op onze teller als het dan uiteindelijk zo ver is waren we 3 jaar verloofd.ik kan amber alleen maar bijvallen geniet van alle voorbereidingen het lijkt misschien nog lang maar ik ben op 362 dagen echt actief geworden en helijt ook weer al een hele poos maar het gaat snel.veel pelzier hier Sylvia
Hoi Kay!Mijn vriend en ik trouwen ook op 22/08/09! We hebben die datum gekozen omdat we sinds die dag samen zijn. Volgend jaar is dat al 12 jaar!Mijn liefje heeft me ten huwelijk gevraagd tijdens onze vakantie op de Seychellen toen we aan het paardrijden waren op het strand ;-) Nooit gedacht dat hij zo romantisch kon zijn!Heel veel succes nog met de voorbereiding van jullie trouw!