Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal-trouwjurk

22-8-2008 18:46:08
Hallo,
wie kan me zeggen waar er een mooie gezellige feestzaal is omgeving bilzen?
en waar kan me iemand aanraden voor een trouwjurk?
dank je

franca
16-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 666

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik23-8-2008 9:10:11

hey,

heb je het World Pigeon Center al geprobeerd? We zijn daar gaan kijken, en vonden het wel tof...

IS wel grappig, als je vanop de autostrade die grote duif ziet, maar langs binnen is dat een echte feestzaal, hoor...

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik23-8-2008 9:11:19

al vergeten,

hoeve de Walleff ( kweet niet zeker hoe je het schrijft), in de buurt van Riemst is ook supermooi. Mijn nicht is daar getrouwd, en het eten en de bediening waren dik in orde. Dat is een gerenoveerde hoeve, echt heel mooi

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik23-8-2008 9:51:25

Hoi Franca,
Al aan het Bevershof gedacht? Het World Pigeon Centre is inderdaad ook een goed idee. In Diepenbeek zijn er ook nog de zalen van Bart Claes: 't Driesend, De Baenwinning en de Roerdomp (De Baenwinning is naar mijn mening het mooist en het gezelligst).
Volgens mijn beste vriendin - die enkele jaren geleden getrouwd is - is Isa Moda in Hasselt (bruidskledij) een heel fijne winkel. En Linx (ook in Hasselt) is ook heel bekend.

franca
16-8-2009
 Meld misbruik23-8-2008 12:05:00

hallo dames,
merci voor de tips, heeft er ook iemand al iets gehoord van het poortgebouw in rekem?
en kan me iemand zeggen hoeveel ik ongeveer moet betalen voor het eten per persoon heb er totaal geen idee van
groetjes

Tamara

Meld misbruik23-8-2008 13:48:33

Ik had mijn kleedje ook gekocht bij Issa Moda en het was veruit de aangenaamste winkel waar ik geweest ben.
Wij hadden De Vrije Valk in Alt-Hoeselt en die prijs-kwaliteit is écht niet te kloppen! Ze werken ook samen met een DJ-team. Veel van onze gasten zeiden dat ons feest het beste was dat ze ooit hadden meegemaakt!

franca
16-8-2009
 Meld misbruik23-8-2008 14:10:23

hallo Tamara,
Bedankt voor je berichtje, ik ben meteen gaan kijken naar de site van de vrije valk maar er stonden niet echt veel fotos op, heb een afspraak gemaakt om eens te gaan kijken ben echt benieuwd. Er komt nu zoveel op je af en je weet niet wat kiezen, die winkel Issa Moda waar is dat ergens
grtjs

Tamara

Meld misbruik23-8-2008 18:20:47

Doe Dirk een Ilse een goeiedag van ons ;)
Issa Moda ligt langs de kleine ring, het hoekje om als je richting Versuz komt. Het is een prachtig gerenoveerd herenhuis met moderne inrichting en ruime pashokjes.

Els

Meld misbruik24-8-2008 9:23:40

Hoi!

Wij hebben ook in deze regio rondgekeken en kozen uiteindelijk voor het WPC in Hoeselt! Inderdaad, je ziet de grote duif al van ver... :-) Kies je er voor om in de lente of zomer maanden te trouwen, reken dan daar niet op een mooie tuin ofzo, want het ligt op een industrieterein.

Ook mooi in de buurt: de grotten van Kanne & de kleine graaf in 's Herenelderen.

Heel veel succes ermee!

groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik25-8-2008 14:57:19

Hoi Tamara,
Daarin was ik ook geïnteresseerd (De Vrije Valk); ben daar al een paar keer oud-op-nieuw gaan vieren. Maar vonden jullie het niet vervelend dat de zaal is onderverdeeld in verschillende delen en dat je vanop je zitplaats de dansvloer niet kon zien?

franca
16-8-2009
 Meld misbruik27-8-2008 21:45:27

hallo
is er iemand al op een trouwfeest geweest bij de vrije valk in hoeselt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info