TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veerle
1-2-2009
|
23-8-2008 9:10:11
hey,
heb je het World Pigeon Center al geprobeerd? We zijn daar gaan kijken, en vonden het wel tof...
IS wel grappig, als je vanop de autostrade die grote duif ziet, maar langs binnen is dat een echte feestzaal, hoor...
|
|
veerle
1-2-2009
|
23-8-2008 9:11:19
al vergeten,
hoeve de Walleff ( kweet niet zeker hoe je het schrijft), in de buurt van Riemst is ook supermooi. Mijn nicht is daar getrouwd, en het eten en de bediening waren dik in orde. Dat is een gerenoveerde hoeve, echt heel mooi
|
|
Vera
22-8-2009
|
23-8-2008 9:51:25
Hoi Franca, Al aan het Bevershof gedacht? Het World Pigeon Centre is inderdaad ook een goed idee. In Diepenbeek zijn er ook nog de zalen van Bart Claes: 't Driesend, De Baenwinning en de Roerdomp (De Baenwinning is naar mijn mening het mooist en het gezelligst). Volgens mijn beste vriendin - die enkele jaren geleden getrouwd is - is Isa Moda in Hasselt (bruidskledij) een heel fijne winkel. En Linx (ook in Hasselt) is ook heel bekend.
|
|
franca
16-8-2009
|
23-8-2008 12:05:00
hallo dames, merci voor de tips, heeft er ook iemand al iets gehoord van het poortgebouw in rekem? en kan me iemand zeggen hoeveel ik ongeveer moet betalen voor het eten per persoon heb er totaal geen idee van groetjes
|
|
Tamara
|
23-8-2008 13:48:33
Ik had mijn kleedje ook gekocht bij Issa Moda en het was veruit de aangenaamste winkel waar ik geweest ben. Wij hadden De Vrije Valk in Alt-Hoeselt en die prijs-kwaliteit is écht niet te kloppen! Ze werken ook samen met een DJ-team. Veel van onze gasten zeiden dat ons feest het beste was dat ze ooit hadden meegemaakt!
|
|
franca
16-8-2009
|
23-8-2008 14:10:23
hallo Tamara, Bedankt voor je berichtje, ik ben meteen gaan kijken naar de site van de vrije valk maar er stonden niet echt veel fotos op, heb een afspraak gemaakt om eens te gaan kijken ben echt benieuwd. Er komt nu zoveel op je af en je weet niet wat kiezen, die winkel Issa Moda waar is dat ergens grtjs
|
|
Tamara
|
23-8-2008 18:20:47
Doe Dirk een Ilse een goeiedag van ons ;) Issa Moda ligt langs de kleine ring, het hoekje om als je richting Versuz komt. Het is een prachtig gerenoveerd herenhuis met moderne inrichting en ruime pashokjes.
|
|
Els
|
24-8-2008 9:23:40
Hoi!
Wij hebben ook in deze regio rondgekeken en kozen uiteindelijk voor het WPC in Hoeselt! Inderdaad, je ziet de grote duif al van ver... :-) Kies je er voor om in de lente of zomer maanden te trouwen, reken dan daar niet op een mooie tuin ofzo, want het ligt op een industrieterein.
Ook mooi in de buurt: de grotten van Kanne & de kleine graaf in 's Herenelderen.
Heel veel succes ermee!
groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Vera
22-8-2009
|
25-8-2008 14:57:19
Hoi Tamara, Daarin was ik ook geïnteresseerd (De Vrije Valk); ben daar al een paar keer oud-op-nieuw gaan vieren. Maar vonden jullie het niet vervelend dat de zaal is onderverdeeld in verschillende delen en dat je vanop je zitplaats de dansvloer niet kon zien?
|
|
franca
16-8-2009
|
27-8-2008 21:45:27
hallo is er iemand al op een trouwfeest geweest bij de vrije valk in hoeselt?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|