Terug naar overzicht
Hé Nancy,Ons huwelijksfeest vindt op 6 september plaats in Terheyde. Ik ben er eerder al naar een aantal trouwfeesten geweest: steeds picobello! Goede bediening, uitstekende keuken en zeer mooi landelijk kader. Ik hoop op goed weer, want dan kan je de receptie in de tuin doen - die zéér mooi is.Voor mij een aanrader. Na 6 september zal ik je dit nogmaals kunnen bevestigen.
Dag Isabelle, Kun je er verschillende formules nemen, oa een barbecue? Groetjes en geniet van jullie dag!
Inderdaad.Je kan er opteren voor ofwel een klassiek menu met bediening aan tafel, ofwel voor een walking diner met thema tour rond de wereld (standje chinees, standje italiaans, standje frietjes,....) of je kan er inderdaad ook een barbeque kiezen (oklahoma joe).Wat in ieder geval een serieuse aanrader (los van formule die je kiest), is het dessertenbuffet! Dit wordt bij Terheyde 100% artisanaal bereid (zelfgemaakte taarten, zelfgemaakt ijs in een echte ijskar, tiramisu, verschillende soorten chocolademousse, rijstpap, crème bruléé, noem maar op)
Wij trouwen daar ook op 17 juli 2010