Terug naar overzicht
hallo,sorry dat het zolang duurde maar heb intussen, gisteren ook nog mijn vrijgezelle feestje gehad en dus geen tijd om hier wat te vertoeven.in ieder geval ik heb voor jou wat informatie kunnen verkrijgen.de volgende modeshow gaat door op 14 november in het cultureel centrum van hasselt.de nieuwe collectie is er dan volledig maar ze hebben nu ook al een heel groot deel binnen.de kaarten zijn vanaf september te verkrijgen ik heb de mijne toen op een huwelijksbeurs gekocht maar je kan ook naar de winkel bellen en ze reserveren.vanaf 1 september houden ze een stockverkoop tot 28 september en dan is de winkel ook open op zondag.zo ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb kunnen helpen.mijn pasbeurt was leuk toch had ik het waw effect niet maar ik denk dat het kwam omdat mijn onderstuk echt veel te groot was gemaakt maar het werd direct rechtgezet en nu ga ik een keertje meer passen en ik vertrouw erop dat alles volgende keer goed zal zijn, ben nog altijd super content van de service van de winkel en in het bijzonder van mijn verkoopster frieda.vele groetjesdebbie
Hoi Debbie,Ik vind het echt super dat je naast alles nog geinformeerd heb naar de dingen die ik wilde weten.Ik bestel straks of morgen de kaarten van de modeshow!!! Want mijn keuze van winkel is wel al gemaakt... En ik ben er zeker van dat je jurk een juweeltje is dat je d'r beeldig zal uitzien!!!veel succes op je huwelijksdag!!!