TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascale
14-8-2009
|
23-8-2008 11:58:25
hoi sofie ik zou ook graag mijn trouwkleed achteraf nog kunnen dragen.ik ben al naar een bruidswinkel geweest en ze hebben mij gezegd dat ik dan best in de suite collectie ga kijken. veel succes
|
|
Marijke
6-6-2009
|
23-8-2008 12:16:12
Hallo Sofie
Ik ben vanuit de gedachte vertrokken om wat te kiezen dat ik later nog kan doordragen. Een topje en een rokje bv. Het topje kan je dan nod dragen op een jeans, maar uiteindelijk heb ik een op en top prinsessekleed gekozen, je trouwt maar één keer en je krijgt dus ook maar één keer de kans zoiets te dragen. Als je je wat aanschaft in een bruidswinkel dan schrijven zij jou gegevens op en wanneer een genodigde van jou in dezelfde winkel wat koopt wordt dat gecheckt
|
|
anke
|
23-8-2008 19:40:25
hoi,,
ik ga mn trouwkleed zelf maken,, maar als je trouwkleed in zijde of katoen is kan je het wss gewoon in de maschiene steken met 2 pakjes (om zeker te zijn dat het niet te licht uitvalt) kleuren spul (te koop bij veritas of de sleiper) en zo kan je je witte kleed dat dan niet meer wit is nog dragen op andere feestjes ;)
|
|
Sarah
30-5-2009
|
23-8-2008 19:47:29
Ik heb een echt trouwkleed uit twee delen, maar geen wit. Het heeft een kleine sleep. Die sleep laat ik er nadien afhalen en dan kan ik hem dragen om naar een chiq feest ofzo te gaan. Het zou kunnen dat ik hem misschien nooit meer draag. Dat weet je toch nooit op voorhand, maar bij mij kan het dan dus wel :-)
Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
18-8-2007
|
24-8-2008 10:59:41
Hoi,
Zelf heb'k m'n top nog 2 keer aangehad op'n lange donkere broek. Op huwelijksreis en op'n feest. Maar je blijft toch altijd een beetje zien dat het van je trouw is... Tenzij je dus in de suitecollectie en niet in de typische trouwkleuren gaat...
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
s
1-6-2007
|
24-8-2008 11:07:24
Ik was ook van plan om mijn kleding voor de trouw later nog af te dragen. Maar zoals zovelen met dat voornemen ben ook ik er niet in geslaagd. Ik wilde niet veel gedoe rond mijn trouw en we trouwden enkel voor de wet. Dus ging ik gewoon opzoek naar chiquere en duurdere kledij dan anders... Speciaal en toch nog afdraagbaar. Uiteindelijk heb ik een gewoon kleedje uit de collectie van Kaat Tilley gekozen. Geen bruids of feestkledij dus, maar toch veel te speciaal om gewoon af te dragen. En naar super chique feesten moet ik zelden gaan, behalve trouwfeesten. Maar ik kan mijn trouwkleedje (al ziet het er zo totaal niet uit) toch niet op iemand anders zijne trouw dragen?
|
|
Elien
1-8-2008
|
24-8-2008 16:46:11
Ik heb gekozen voor een trouwkleedje maar in het kort (marylisse). We zijn enkel voor de wet getrouwd en een intiem feest, maar toch wou ik iets speciaals. Ben toch naar een bruidswinkel geweest. Ik had ook de gedachte om het nog verder te dragen maar ik heb nu besloten om het toch te verkopen. Heb heel veel positieve reacties gehad op mijn kleedje (was eerst bang omdat je toch zelden een kort trouwkleedje ziet, maar in de winkel hadden ze gezegd dat er meer en meer bruidjes zijn die kiezen voor een kort kleedje).
Groetjes, Elien
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
24-8-2008 22:06:06
Hey Sofie,
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, ik zou ook liever geen traditioneel prinsessenkleed kopen, nie omda ik da nie mooi vind maar het is gewoon nie echt mijn ding. Heb tot hier toe ook nog geen goed alternatief gevonden en tussen de suite-kledij vind ik ook nie direct iets naar mijn zin. Ik hou je op de hoogte als ik iets gevonden heb, doe jij da ook? Groetjes
|
|
sofie
22-5-2009
|
25-8-2008 9:12:54
Goed Annelies, we houden elkaar op de hoogte als we iets vinden! Ik heb intussen ook van enkele mensen gehoord dat ze een gewoon kleed kochten voor hun trouw en dat dat nu na al die jaren nog steeds ongedragen in hun kast hangt. T is inderdaad wel moeilijk. Ook al koop je gewoon een mooi kleed, je draagt dat dan op een deftig feest. Maar als ik naar een deftig feest ga is dat eentrouwfeest. En dan kan ik toch mijn eigen trouwkleed niet aandoen. Ik zou dat zelf ook supererg vinden. Want ook al zie je dat er niet aan, iedereen weet wel dat jij dat droeg op je eigen trouw. T is zo moeilijk!!! Soms wil ik een lang wit kleed, de volgende dag wil ik liever iets gewoon, en op een ander moment wil ik een kort wit trouwkleed. Ik moet dat toch beslissen voordat ik ga passen anders moet ik de hele winkel aandoen. Pffff
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|