Terug naar overzicht
Hey!Kan je niet in de winkel zelf al lingerie proberen? Desnoods pas je m alleen al en dan kan je nog elders kopen... maar dan weet je al iets voor de kleur alleszinds!Succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik zou'n klein stukje stof van je kleed vragen en dit meenemen als je lingerie gaat kopen, dit heb ik althans gedaan.Maar je moet ook kijken of je kleed dik van stof is of niet, want bij de meeste trouwkleden zie je er niets door. Alleen opletten als het ver uitgesneden is ofzo.Good luck!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Ik zou voor wit gaan.Dat er wordt aangeraden om huidskleurig ondergoed aan te doen onder witte kleren is vooral omdat een wit bloesje of een witte broek nogal snel doorschijnt.Een trouwkleed is meestal veel dikker van stof (meer laagjes vaak) dan gewone witte kledij.
Hoi IngeBuiten huidskleur, kan je ook voor knalrood gaan. Klinkt gek, maar als je knalrode lingerie onder witte kledij aan doet, zie je niet dat je lingerie aan hebt.GroetjesKim
hey Kimdat van het rode ondergoed is enkel met wit linnen, niet met andere soorten stofgroetjeswendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
als het kleed niet doorschijnt zou ik inderdaad voor wit gaan, wit is tenslotte mooier als huidskleur. Maar als het kleed uit een dunnere stof bestaat zou ik voor huidskleur gaan, het is geen mooie kleur, maar als je je lingerie door het kleed ziet is het nog minder mooi he :-)groetjes
Beste dat je kan doen is een witte bh of onderbroeg aandoen als je gaat passen. ik had de eerste keer toevallig alles in huidskleur aan, dus was me van niets bewust. Tot ik bij de 2e pasbeurt een gestreepte opnderbroek aanhad...geen zicht :-) Door mijn kleedje zie je het wel, dus toch op zeker spelen zou ik zeggen!