Terug naar overzicht
Hoi Katrien,bedankt voor de info. wij hebben een paar maanden geleden gekozen voor discobar focus. Het is altijd ene gok, maar w ehadden bij het eerste geprek een heel goede klik met DJ Ben. Jammer dat jullie dj zo onproffesioneel te werk is gegaan en dan nog op zo'n manier achteraf alles in de doofpot zou stoppen. Moest dit bij mij gebeuren, ik zou ook mijn verhaal doen, zeker en vast. Echt schandalig.
Dag Katrien,Het is spijtig te horen dat jullie feest niet geworden is wat er van verwacht werd. Moet idd frustrerend zijn en geen enkel bedrag in geld die zoiets goed kan maken.Een tijdje terug had ik op dit forum ook een discussie met een dj en uiteindelijk werd toen eveneens alles gecensureerd. En ergens was dit ook begrijpelijk omdat de 'informatie' incl uit de context gerukte details uiteindelijk niet meer relevant zijn voor andere koppels. Ik ben volledig akkoord dat malafide mensen aan de kaak mogen gesteld worden op deze website. De dj waar ik het over had bvb was er niet vies van mij persoonlijk aan te vallen ipv van inhoudelijk te argumenteren en ging zover dat hij zelfs onder een andere naam inlogde om reclame voor zichzelf te maken. Dat is pas bedrog en onprofessioneel gedrag waarvoor andere koppels verwittigd mogen worden.Anderzijds merk ik op dat Happy Music wat men noemt een commerciële geste doet van € 125. Is dit omkoperij? Dat laat ik aan de lezers over. Feit is dat berichten die hier gepost worden een wel heel korte houdbaarheidsdatum hebben (over 2 dagen leest niemand nog je bericht) en het wereldkundig maken van details is uiteindelijk heel relatief tegenover de commerciële tegemoetkoming die jullie konden krijgen. Ik zou eieren voor m'n geld gekozen hebben en die € 125 aanvaard hebben. Logisch dat ze bij Happy Music dan ook verwachten dat je het daarbij laat toch?En voor de bruidjes die zich zorgen maken: wij hadden Studio Happy Music met jawel, Dierk aan de draaitafel en waren bijzonder tevreden. Getuige hiervan de foto's op http://picasaweb.google.com/dirk.vanhaecke/Avondfeest . En nee, wij zijn niet omgekocht om dit hier te plaatsen. Daarvoor zijn er toch wel iets te opvallend veel goeie getuigenissen op deze en andere sites.Groetjes,Dirk
Bij ons kwam Dierk niet eens op de afspraak opdagen. Totaal onprofessioneel en voor ons toen ook direct afgedaan. Gelukkig hadden wij nog geen voorschot betaald of zo.Blij dat je alle andere toekomstige trouwers wilt waarschuwen voor hem!Groetjes evy
Blijkbaar is je verhaal weer van de site gehaald. Vind ik eigenlijk wel straf. Heeft DJ Happy Music misschien connecties met de verantwoordelijken van deze website?
@ DirkIk heb jullie foto's bekeken en het zag er inderdaad een knalfeest uit! Ik ben blij dat je een positieve reactie post op dit bericht. Dierk draait volgende week op ons feest en iemand inhuren is altijd een gok. Maar nu ben ik weer gerustgesteld. Bedankt daarvoor.
Hey,Bij het lezen van Katrien haar verhaal kreeg ik niet het gevoel dat ze met modder aan het gooien was. Met alle respect voor de beweegredenen van de moderators hier op het forum, maar als mistevreden klanten hier hun verhaal niet mogen doen, wordt het wel erg éénzijdig hier, niet?Ik dacht dat de bedoeling van een kanaal als dit forum net was dat aanstaande bruidjes en bruidegoms positieve en negatieve kanten van het verhaal kunnen afwegen en met hun eigen gezonde verstand hieruit een conclusie kunnen trekken.Groetjes,Lieve
Ik ben het volledig eens met Lieve. Ik (en ik denk het merendeel van de lezers van dit forum) zou mijn keuze van DJ (of andere diensten) ook niet louter laten afhangen van één of andere negatieve kritiek die ik hier oppik, maar ik zou inderdaad de pro's en de contra's afwegen en extra alert zijn voor de punten die hier als kritiek worden aangehaald. Het is precies om deze reden dat ik deze website zo vaak bezoek! Het relaas van Katrien leek mij heel oprecht en werd naar mijn aanvoelen helemaal niet op dit forum gezet om extra na te trappen, wel uit verontwaardiging, die ik eerlijk gezegd wel begrijp. Ik begrijp ook dat de moderators van dit forum moeten optreden tegen ongeoorloofde berichten, maar dit bericht mocht naar mijn aanvoelen wél blijven staan. Met alle respect, maar ik heb hier al veel ergere berichten opgepikt, waarbij het duidelijk is dat een bericht (met stevige kritiek) gewoon door een concurrent op het forum wordt geplaatst. Of berichten waarin op een schaamteloze manier reclame voor een eigen zaak wordt gemaakt, zogezegd uit naam van een "tevreden bruidje". Het bericht van Katrien was van een hele andere orde!Ik moet eerlijk bekennen dat ik door heel dit voorval deze website toch met ietwat andere ogen bekijk. Jammer!
mijn voorspelling is uitgekomen: je bericht is verwijderd...Is niet de 1ste keer hoor.BEMERKING BIJ:""Dit forum moet een plaats blijven waar op een beschaafde manier kan gepraat worden en dient niet om misbruikt te worden als reclameplatform of schandpaal."" Dit begrijp ik....alleen vraag ik me af waarom ze dan niet zo doortastend optreden bij de telkens wederkerige 'reclame-maken' van sommige dj's???? ra-ra-ra :-)
"misbruikt als reclameplatform" even naast de textbox bovenaan plaatsen "mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag"zou dit niet de reden zijn dat sommige topics verdwijnen en andere niet ... trouwfeesten zijn big bussiness en dat op alle levels.
Ik vind het wel jammer dat dit verhaal eraf gehaald is want wij zijn op zoek naar een dj en ik zou graag willen weten waar ik op moet letten, maar ja als Katrien hier al 2x haar verhaal heeft gedaan en dit er elke keer vanaf wordt gegooit, dan denk ik dat het lastig wordt om dit ooit nog te weten te komen... Ik bezie dit forum nu idd ook anders. Echt spijtig
Hoi Katrien,vind het jammer dat je verhaal er is afgehaald. Wij zijn hier samen om keuzes te maken en ideeen op te doen. Dit kan alleen als de waarheid geschreven wordt.Er wordt hier zoveel valse reclame gemaakt,... dat mag dan wel. Ik heb wel degelijk interesse in uw verhaal... daar ik een afspraak heb met studio happy music en partysound voor ons huwelijksfeest te bespreken. Ik heb er dus denk ik alle baat bij om te weten wat er scheelt met studio happy music.Indien u wil katrien, zou ik het op prijs stellen om u verhaal door te sturen naar mijn e-mail adres. ri-kie@hotmail.comAlvast bedankt