Terug naar overzicht
wij hebben zaal tybeert vorige week vastgelegd voor ons trouwfeest volgend jaar. ik ben heel blij dat het voor jullie een superdag is geworden en ben heel blij dat we voor deze zaal hebben gekozen! Aan uw reactie te horen wordt het een zalige dag.
Oh, wat is dit fijn om te lezen!! :-) Wij hebben ook voor deze zaal gekozen voor ons feest volgend jaar! Hadden zij de huisDJ gekozen?Groetjes,Elke
Hallo,Tybeert is inderdaad een absolute aanrader! Wij zijn daar ook getrouwd en het was echt subliem! Het eten is trouwens héérlijk!!!
hallo iedereen,ik wil iedereen toch een beetje waarschuwen. vrienden van ons zijn daar vorig jaar getrouwd en het koppel zelf heeft niet veel gemerkt ,maar de obers ale toch ndie aan ons tafel was zeer grof. Mijn vriend had de discobar en dj cadeau gedaan aan het koppel, maar de dj mocht niet draaien wat hij wou.De baas bepaalde wat en wannner er gedraaid werd .Hij was zelf zo grof om gewoon zonder het aan mijn vriend te vragen de muziek en het geluid aan te passen tijdens het eten. Zaal tybeert zal het voor ons dus niet worden Groetjes Ellen