Terug naar overzicht
Onze dj was een uur vroeger aanwezig dan de avondgasten.
dat is toch perfect ...... ik stuur zelf op eenzelfde stramien aan. De meerwaarde van een dj tijdens het eten is miniem tot nihil. Na de bruidstaart of dessertenbuffet kan hij stilaan wat sfeer beginnen opbouwen.Tevens komt de man fris toe, heeft geen uren moeten ronddrentelen en elk uurtje een nieuwe cd opzetten en er moet geen eten voorzien worden.cheers, dj LeBart
Onze DJ kwam iets voor de gasten aan, zodat er al wat muziek was tijdens de receptie. En hij is uiteraard gebleven tot het einde ;) Dat was rond een uur of 3.
ik sluit me 200 procent aan bij de visie van LeBart (zie bericht van hem hier wat lager)!Ideaal voor de dj is vóór het dessert toekomen, rustig opbouwen en dan na de openingsdans nog fris alle registers te kunnen opentrekken...enne...de feesten die ik draai duren wel langer dan 3u 's nachts...:-)De meeste feestzalen hebben trouwens het liefst dat zij de achtergrondmuziek tijdens het eten en receptie verzorgen, evenals de naamafroeping dat door de maitre de salle zal gebeuren!
Onze dj was om 19u aanwezig. De avondgasten werden rond 19.30u verwacht. Allen een drankje in de tuin en nadien werden zij door de zaalverantwoordelijke naar de tafels begeleid. Als iedereen op z'n plaats zat zette de dj een stevig nummer op en mochten wij de zaal binnenkomen. Geweldig moment! Tijdens het eten rustige achtergrondmuziek en bij het binnenbrengen van de taart weer een stevig nummer. Zalig gewoon. Voor ons was het een vereiste dat de dj op tijd aanwezig was. Ons feest duurde tot 4.30u. Zeker lang genoeg voor een vrijdag, een werkdag, wetende dat alle collega's met de vroege shift stonden en veel jeugd 's zaterdags op kamp vertrokken om 6u. Nee, een geslaagde avond/nacht, dank u DJ Supreme!!
Hoi,onze dj was er ook maar pas om 22.00.. Ik sluit me dus ook bij Lebart aan :-)Is goedkoper ipv van drie uur extra te betalen om inderdaad af en toe een cd-tje op te zetten. We hadden zelf een cd gemaakt om op te zetten tijdens het eten. GroetjesIlka
hoi, onze dj was aanwezig juist voor het dessert en heeft ook een muziekske gedraaid voor de bruidstaart, daarna is hij beginnen opbouwen tot de openingsdans... de dansvloer heeft nooit leeggestaan en hij heeft gedraaid tot half zes.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het toch op dezelfde manier wil als mijn zus. Tussen het eten door werden continue van die ambianceliedjes gedraaid zodat heel de zaal al in de leute zat. Was echt geweldig.