Terug naar overzicht
HalloIk had eigenlijk een vraagje ;-)waar haal je zo een bierkaarten?en leg je dat dan gewoon op tafel tijdens het avondfeest ofzo?groetjes
Hey sarahik had dat eens tegengekomen Ik denk : hetfeestviltje.begroetjes
´heb er zelf geen idee van maar ben zo nieuwsgierig wat er op die kaartjes staat geschreven
wij hadden die feestviltjes. We betaalden 150 euro voor 250 kaartjes, ringmap met insteekhoezen voor de kaartjes en 20 balpennen. Er zijn 10 soorten vragen. Ik had het gezien op de trouwbeurs en had een voorbeeldje mee naar huis. kan je op hun site geen staaltje krijgen? Mr misschien heb ik wel nog lege over... eens kijken. Stuur me anders een mailtje met je adres... groetjes Anneleenanneleen@jufanneleen.be
nog over hoe we ze gepresenteerd hebben:Ik had in de ava kleine leuke witte zakjes gevonden en heb ze daarin verdeeld. op elke tafel stond zo'n zakje met daarin 6 mini kleurpotloodjes, 2 balpennen en de feestviltjes. De mensen vonden het wel leuk om te doen. een foto kan je zien op http://nonijnie.spaces.live.com/photos/cns!54746322BDA6... groetjes Anneleen
Beste Kelly,Hier Joost van Het Feestviltje (en DE PRAATPAAL).Stuur gerust eens een (vrijblijvend) mailtje naar info@hetfeestviltje.beIk mail je met veel plezier foto's van de 10 verschillende Feestviltjes die in een pakket Feestviltjes steken.Het Feestviltje zal ook te zien zijn op de "trouwen '09", de huwelijksbeurs in Brugge op 10, 11 en 12 oktober. Meer info op www.trouwenbrugge.be Groetjes!Joostwww.hetfeestviltje.be