Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Commentaren salons Orchidee Kluisbergen

24-8-2008 19:58:03
Hallo!

Ik ben afkomstig van Oost-Vlaanderen en trouw in september 2009. De voorbije dagen ben ik al druk in de weer geweest om een passende feestzaal te vinden. Ik kwam terecht bij salons Orchidee in Kluisbergen. Op het eerste zicht zag de zaal er heel mooi uit, ook de gastvrouw was heel vriendelijk. Ik heb nu 2 weken bedenktijd gekregen vooraleer ik definitief toezeg. Is er iemand die enige ervaring heeft met deze zaal? Vooral wat betreft het eten, de bediening, ...
Mijn ouders zijn daar 15 jaar geleden geweest en vonden het toen dik in orde, maar naar verluit is de zaal enkele jaren geleden overgenomen door nieuwe eigenaars. Vandaar dat ik even een nieuwe bevestiging nodig heb! Hoe meer, hoe beter!

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!!!

Katrijn
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1262

dierk

Meld misbruik25-8-2008 0:20:32

Beste Katrijn,

Ik zou zeker niet twijfelen,prachtige zaal,enorm lekker eten,en de bediening is er uitstekend...je bent er geen nr...wij verzorgen er regelmatig huwelijksfeesten...Mvg,Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Zie reactie,
Hoi Dierk!!

We hebben een prachtig feest gehad, echt waar. Iedereen was super tevreden en de ambiance zat er zeker dik in!! De mensen zeiden: amaai, das wel ne goeien DJ he!! We hebben al aan enkele jouw gegevens doorgegeven en vooral Salons Orchidee was onder de indruk.

Ik zal zeker binnenkort wat foto's doormailen en ik zal zeker nog iets neer pennen op in het gastenboek!!!

Je mag er zeker van zijn dat als we in de toekomst nog eens een DJ nodig hebben, dan hoor je zeker van ons!!

Groetjes,
Sofia en Dominique
Sofia Geudens <geudenssofia@yahoo.com>

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 13:08:23

hallo,

Op 20/09/2008 trouwen wij in salons orchidee, over hoe het zal verlopen kan ik je natuurlijk nog niets vertellen. Wij hebben er echter een goed gevoel bij. We zijn enkele zaken gaan bezoeken en voor ons sprong Den orchidee er wel uit (we waren onmiddelijk verkocht: de zaal straald de sfeer uit die wij graag voor ons huwelijk willen; alsook de manier hoe en waarop alles uitgelegd w)

ondertussen zijn we al een paar keer geweest (en wat mails verstuurd) telkens werden wij goed en vriendelijk ontvangen. Wanneer je een vraag steld proberen zij ons zo correct mogelijk te beantwoorden en zoeken ze samen naar een eventuele oplossing.

Onze Dj heeft ook al enkele feesten gedaan daar en was in ieder geval zeer positief over de zaal. Meneer is correct maar kan soms wat kort uit de hoek komen (maar dat maakt zijn vrouw dan weer dubbel en dik goed.)

Ik heb ook het gevoel dat alles goed geregeld is: ik ben nogal nerveus van aard en ze stellen me echt op mijn gemak. Hopelijk heeft ons feest ons ook zo'n goed gevoel. Als je wil laat ik je wel iets weten (na onze reis) maar das natuurlijk nog langer dan die twee weken die je hebt als bedenktijd.

groetjes

Tamara

Mieke

Meld misbruik25-8-2008 16:07:48

Hallo Katrijn
heb geen ervaring met de zaal. Wel al dikwijls positieve reakties gelezen. Maar heb je nog andere zalen in optie genomen? Dan ook nog te zien hoever je wil rijden en zeker heel goed de prijzen vergelijken. Succes met jullie keuze en geniet van de voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info