Terug naar overzicht
Hoi Sofie,In onze viering hebben wij een tekst opgenomen die dient als bedanking aan de ouders. Nadien krijgen de mama's een bloemetje.Op de feest zelf gaan we ze nog eens extra in de verf zetten en krijgen ze waarschijnlijk een bongo-bon cadeau.Als je mij even je mailadres geeft, dan mail ik onze tekst snel door.Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
hoi,mijn e-mail is: sohanssens@yahoo.comdank je
Wij hebben als cadeau een huwelijkskaars gegeven.Hier waren ze heel blij mee.Grtz sarah
Hallo Ann, ik ben eveneens nog op zoek naar een bedankingstekst voor onze ouders. Kan je ook uw tekst eens doormailen naar mij aub? Dank u , Liesbetliesbetcool@hotmail.com
Hey Ann,ik wil ook wel graag eens je tekstje aub (ellenvandamme@gmail.com)Bedankt!
Hallo, misschien dit:Heel dikwijls was iemand goed voor ons.Er was iemand die ons verzorgde toen we klein waren en naast ons stond als we ziek waren.Er was iemand lief voor ons toen we groot werden. Iemand die wist wanneer we jarig waren, ons verraste op een doodgewone dag met een kleine attentie, een groet, een glimlach, een vriendelijk woord.Iemand die bij ons bleef als de anderen ons lieten staan, en die ons aanmoedigde. Er was iemand blij omdat wij blij waren. Er was iemand die onmerkbaar, maar zeker zijn hand legde op ons leven en veilig onze stappen leidde op de weg van de liefde.Lieve ouders,Dankbaar zijn we voor alles, wat jullie voor ons hebben gedaan. Het was nooit teveel, altijd hebben jullie klaar gestaan. En nu wij dan in het huwelijk zijn gestapt, willen wij jullie graag bedanken, voor de fijne tijd die we thuis hebben gehad. Bedankt voor al jullie goede zorgen, voor jullie steun en jullie kracht. Dit komt echt vanuit het diepste van ons hart.ik vindt het erg mooi.wil je me ook even de tekst doormailen die je hebt gekregen:Sylvia-piessens@hotmail.comDank je wel Sylvia
Hoi allemaal,Moeilijk die bedankingstekst! Willen jullie naar mij ook enkele voorbeelden doorsturen aub?Bedankt!!Sofiesofiekeb@hotmail.com