Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders

24-8-2008 20:27:50
Ons huwelijk begint nu zeer snel dichterbij te komen.
Op aanrading van de priester zouden wij de ouders nog eens extra in de bloemen willen zetten.
Tekst zelf samenstellen lukt mij niet echt
heeft er iemand van jullie een mooi, passend gedichtje?
wat geven jullie als cadeau aan jullie ouders?
(bloemen en wijn komen niet in aanmerking)
bedankt voor de reacties!

Sofie
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1694

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik24-8-2008 20:32:41

Hoi Sofie,

In onze viering hebben wij een tekst opgenomen die dient als bedanking aan de ouders. Nadien krijgen de mama's een bloemetje.

Op de feest zelf gaan we ze nog eens extra in de verf zetten en krijgen ze waarschijnlijk een bongo-bon cadeau.

Als je mij even je mailadres geeft, dan mail ik onze tekst snel door.

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl

Sofie
27-9-2008
 Meld misbruik24-8-2008 20:50:53

hoi,
mijn e-mail is: sohanssens@yahoo.com
dank je

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-8-2008 7:11:27

Wij hebben als cadeau een huwelijkskaars gegeven.
Hier waren ze heel blij mee.

Grtz sarah

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik25-8-2008 9:18:31

Hallo Ann, ik ben eveneens nog op zoek naar een bedankingstekst voor onze ouders. Kan je ook uw tekst eens doormailen naar mij aub?
Dank u , Liesbet
liesbetcool@hotmail.com

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik25-8-2008 18:46:08

Hey Ann,
ik wil ook wel graag eens je tekstje aub (ellenvandamme@gmail.com)
Bedankt!

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik25-8-2008 20:45:21

Hallo,
misschien dit:

Heel dikwijls was iemand goed voor ons.
Er was iemand die ons verzorgde toen we klein waren en naast ons stond als we ziek waren.
Er was iemand lief voor ons toen we groot werden. Iemand die wist wanneer we jarig waren, ons verraste op een doodgewone dag met een kleine attentie, een groet, een glimlach, een vriendelijk woord.
Iemand die bij ons bleef als de anderen ons lieten staan, en die ons aanmoedigde. Er was iemand blij omdat wij blij waren.
Er was iemand die onmerkbaar, maar zeker zijn hand legde op ons leven en veilig onze stappen leidde op de weg van de liefde.
Lieve ouders,
Dankbaar zijn we voor alles, wat jullie voor ons hebben gedaan. Het was nooit teveel, altijd hebben jullie klaar gestaan. En nu wij dan in het huwelijk zijn gestapt, willen wij jullie graag bedanken, voor de fijne tijd die we thuis hebben gehad. Bedankt voor al jullie goede zorgen, voor jullie steun en jullie kracht.
Dit komt echt vanuit het diepste van ons hart.

ik vindt het erg mooi.

wil je me ook even de tekst doormailen die je hebt gekregen:
Sylvia-piessens@hotmail.com

Dank je wel
Sylvia

sofie
27-6-2009
 Meld misbruik26-8-2008 21:26:37

Hoi allemaal,

Moeilijk die bedankingstekst! Willen jullie naar mij ook enkele voorbeelden doorsturen aub?

Bedankt!!
Sofie
sofiekeb@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...