TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelien
30-8-2008
|
25-8-2008 12:44:52
Hey Nati,
Ik heb er geen idee van, maar ik heb een kleedje van Rosa Clará gekocht bij JPC Collection.
Dus misschien kan je daar eens informeren?
Groetjes,
Evelien
|
|
M.A.
7-3-2009
|
25-8-2008 13:07:43
Ik ga deze zaterdag ook zien voor een kleedje van Rosa Clara bij JPC. In mijn zoekactie ben ik toch niets tegengekomen van een nieuwe winkel van Rosa Clara
|
|
veerle
2-8-2008
|
25-8-2008 13:30:17
hallo,
Ik heb mijn kleedje van Rosa Clara gekocht bij La Sposa in Roeselare, die hadden meer keuze dan JPC.
Ik zal zodra ik de foto's heb, de link doorgeven via het Forum, want we zijn getrouwd op 2/8/2008. Ik heb veel complimentjes gehad op het kleed!
Groetjes
Veerle
|
|
Julie
11-7-2009
|
25-8-2008 19:14:02
Hoi Nati,
ik heb een mailtje van de mensen van Rosá Clarà ontvangen en zij gaan inderdaad een nieuwe winkel in het centrum van Antwerpen openen tegen december 2008. Het adres staat al op de site van Rosa Clará, www.rosaclara.es . Ik ga zeker daar eerst een kijkje nemen, zij hebben waarschijnlijk meer keuze.
Groetjes
|
|
Nati
|
25-8-2008 19:19:35
Bedankt voor jullie antwoorden ! Ik vind de collectie van Rosa Clara geweldig , ik zou graag de model Lucano kopen. Veel geluk met jullie zoekactie!
Nati
|
|
sandra
18-10-2008
|
25-8-2008 22:04:48
hey iedereen,
toch nog mensen met rosa clara de max, mijn is er ook van heb net 1ste pas gehad en wij trouwen 18 oktober nu is het echt aftellen, heb het gehaald bij lasposa roeselare en was uiterst tevreden zeker aan te raden. groetjes sandra
|
|
kaat
|
26-8-2008 23:25:43
Hallo, bij het lezen van jullie berichtjes wou ik even laten weten dat ik in juli ben getrouwd in kleedje van rosa clara en ongelooflijke reacties heb gekregen. De ontwerpen zijn heel origineel en bovendien totaal anders dan wat je in de typisch Belgische winkels terugvindt..ik was meteen verkocht. Super dat er binnekort een winkel in Antwerpen opent...ik checkte even en je kan via de site www.rosaclara.es zelfs een contactnummer in België terugvinden. Misschien daar even naartoe bellen? Rosa Clara heeft bovendien heel wat accessoires die ze in de boetieks in België niet hebben en het helemaal af maken.....persoonlijk zou ik een exclusieve rosa clara winkel verkiezen omwille van de service en enorme keuze die je daar hebt...ik ging ervoor naar Spanje! Echt het wachten waard vind ik! Gefeliciteerd aan alle toekomstige bruidjes..geniet van jullie dag. Groetjes, Kaat
|
|
Margot
19-9-2009
|
5-9-2009 17:19:36
Ondanks het feit dat Rosa Clara heel mooie kleedjes heeft, zou ik het iedereen afraden om de winkel in Antwerpen daarvoor aan te doen. Het personeel spreekt geen Nederlands, maakt fouten waarvoor het geen verantwoordelijkheid neemt, en liegt op de koop toe. Dat alles heeft ertoe geleid dat het kleed dat we in februari besteld hadden pas tweee weken voor onze huwelijksdatum (in september) hebben gekregen én dan nog met fouten op de koop toe. We hebben zelfs iemand in Barcelona (de hoofdzetel moeten inschakelen om het nog te krijgen). Wij zijn zeer ontgoocheld over de manier waarop Rosa Clara zijn klanten behandeld en helaas ook niet de enige. SLECHTSTE klantenervaring OOIT!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|