Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Op deze site kan je er een heleboel vinden.http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm Groetjes
hoi naamgenootje , wij trouwen ook op 3 juli 2009. Van waar zijn jullie?Zal je straks misboekjes doormailen, heb ze ook ontvangen van op deze site.Groetjes van Nathalie
Hallo Nathalie, wij zijn van Dilbeek (Vlaams - Brabant). En jullie? Veel succes alleszins in het regelen van jullie huwelijk...Groetjes en bedankt
Wij zijn van Sint-Truiden (Limburg). Ben nu nog op het werk maar straks mail ik je wel.Groetjes.
Hallo,Zouden jullie dit ook naar mij kunnen doorsturen aub? Wij trouwen op 29 augustus volgend jaar en beginnen stilaan ook aan onze misboekjes.Bedankt hoor!Groetjes, Mieke
Zou je ze ook hier kunnen doormailen?maria.vaes@gmail.comAlvast bedankt!
Hallo,Slim van me. Ik ben mijn e-mailadres vergeten te noteren: duits100@hotmail.comGroetjes, Mieke
Hallo,Misboekjes zijn bij mij ook meer dan welkom! Mijn emailadres is veerle_strauven@hotmail.comBedankt!Veerle
Net als de vorige post, zijn de misboekjes bij mij ook meer dan welkom! Wij huwen op 21 feb 2009!!!kim_spr@hotmail.comThxxxx
Hallo,Wij trouwen op 24 juli 2009, willen jullie ook naar mij jullie misboekjes doormailen?Groetjes en bedankt!sophie_monbaliu@hotmail.com
de misboekjes zijn heeeeeel hard welkom bij ons!sofiekevogels@hotmail.com
Bij ons zijn de misboekjes ook heel welkom (kimtote@skynet.be)! Alvast bedankt en groetjes,Kim