Terug naar overzicht
hallo vanessa, maak je maar geen zorgen. ik ben zelf van deerlijk en ben daar uiteraard ook geweest. Ze zijn super vriendelijk, totaal niet opdringerig. De paskamers zijn allemaal in een afgesloten hoek met een zithoek voor de mama's en andere mensen die mee zijn, een grote spiegel en uiteraard een gordijn voor het pashokje.het was de beste ervaring die ik had van al de winkels waar ik gepast heb, maar heb er toch mijn droomkleedje niet gevonden. ik ben dan ook geen gemakkelijke :-)veel succesgroetenMuriel
dag vannessaIk heb bijna 2 maand geleden naar daar geweest voor mijn kleedje. Ze zijn inderdaad super vriendelijk.Het is een groot paskotje en die mevrouw haalt telkens de jurken voor u, jij moet u dan omkleden in het pashokje zij houd het gordijn dicht en geeft telkens voorzichtig de jurken aan. Als je het kleed aan hebt moet je buiten komen en zijn ritst deze dan dicht.Je moet echt geen schrik hebben hoor, (ik had dit ook toen ik moest gaan maar was echt niet nodig). De familie die mee is mag dan op het bankje zitten wachten en krijgen ondertussen een drankje aangeboden. Als jij klaar bent met kiezen krijg jij dan ook een drankje. Ik ga normaal deze week nog eens gaan kijken naar mijn kleedje, is al een tijdje geleden dat ik het gezien heb.veel groetjes.Sharon