Terug naar overzicht
Barry White: The first, the last, my everything. Begint een beetje traag, maar swingt dan lekker weg. Je hebt gegarandeerd heel de zaal mee!
Barry White met the first the last my everything. Dat swingt echt heel goed. en iedereen hoort het graag, jong en oud. Heel de zaal zal staan springen op zijn stoel om mee te kunnen doen!
of op één van nathalia: i've only begun to fightof dat liedje vd musical grease met john travolta en olivia newtongroetjesmieke
Tom,wij denken er ook over om voor Barry White te kiezen. Een beetje kennis van de swing is misschien wel nodig maar daarom zijn wij nu dansles aan het nemen.groetjeskathleen3.12.05
Hallo Tom,Wat dacht je van can't take my eyes off of you? Echt een goede tekst + swingt wel goed.Originele versie is wel niet zo tof, maar er zijn wel veel toffe covers door o.a. Gloria Gaynor of zogroetjes,Sté
Hallo,Ik zou gaan voor 'Time of my life' uit Dirty Dancing, prachtig nummer als ge t mij vraagt, moet je natuurlijk wel iets of wat voor kunnen dansen :-))Andere nummers vind ik persoonlijk iets te oud, maar da s een persoonlijke keuze!Groetjes en veel succes!Els&Dominique5-08-05