Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning van de trouwdag

25-8-2008 11:09:49
goedemiddag iedereen, zouden jullie aub eens willen doorgeven hoe dat jullie dag er uit zal zien, want wij zitten volledig in de knoop met wanneer stadhuis , wanneer de kerk, wanneer de fotograaf... en het zou al een hele hulp zijn als we misschien een paar voorbeelden zouden kunnen zien...

Alvast bedankt

Jannik
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2059

evy
1-3-2009
 Meld misbruik25-8-2008 11:15:02

12u: aankomst kapster, doet ook visagie
13u: aankomst bruidegom bij bruid thuis
13.00-14.15u: receptie/bijeenkomst bij bruid thuis
14.30u: vertrek naar stadhuis
15.00u: wettelijke trouw
15.30u: kerkelijke trouw
16.30u: suite naar feestzaal voor broodjes, wij foto's nemen
18.45u: bruid en bruidegom komen aan de zaal
19.30u aankomst avondgasten
feesten tot in de vroege uurtjes

Zo zag onze dagindeling eruit. Alles verliep perfect en we hadden overal meer dan tijd genoeg!

Groetjes evy
24 dagen getrouwd

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik25-8-2008 12:07:28

Zo zag onze dag eruit... ziet er druk uit maar viel allemaal nogwel mee.

7u kapper
8u15 make-up aan huis voor mij en mijn mama
9u15 aankleden
9u40 aankomst fotograaf
9u45 aankomst getuigen en ouders en zus van mijn man
10u aankomst van mijn aanstaande
10u40 vertrek naar stadhuis
11u burgerlijk huwelijk
12u terug thuis - broodjeslunch
13u vertrek koppel voor fotoreportage
15u30 terug thuis
16u kerkelijk huwelijk
17u15 einde mis
18u start receptie feestzaal
...

veel succes!!!
wij zijn vandaag precies 100 dagen getrouwd!
groetjes
carine

Annelies

Meld misbruik26-8-2008 11:11:55

Wij trouwen binnen 74 dagen en dit is de dagindeling die ik voor ogen heb:

10u kapper
11u make up & aankleden
11u30 aankomst suite bruid
12u broodjeslunch
12u30 aankomst suite bruidegom
12u45 aankomst bruidegom
13u30 wettelijke plechtigheid
13u45 receptie in het gemeentehuis
14u30 receptie in ouderlijk huis voor suite en evt aanwezigen gemeentehuis & familie foto's
15u vertrek koppel voor foto's op locatie
17u30 inchecken hotel
18u aankomst koppel & suite in feestzaal
19u verwelkoming gasten avondfeest
20u start diner
23u openingsdans
24u aansnijden bruidstaart & openen dessertbuffet

Ik ben enkel nog in de knoop met de bedankjes te geven voor getuigen en ouders. Iemand een idee wanneer dit normaal gedaan wordt?

Ilse
13-9-2008
 Meld misbruik27-8-2008 23:46:43

Helaba,
wij hebben nog 16 dagen te gaan voor ons feestweekend begint..., wettelijk huwelijk op vrijdag, kerkelijk huwelijk op zaterdag...

Wij trouwen op vrijdag 12/9 voor de wet:
we zouden de voormiddag willen benutten om nog even rustig samen uit te slapen en daarna de laatste zaken in orde te brengen (kostuums suite afhalen, huis ordelijk leggen, mama helpen om alles klaar te zetten want de suite komt bij haar op zaterdag, ...)
Rond half 4 maken we ons rustig samen klaar en om 17.30 komen de ouders en grootouders eventjes langs hier voor we in beperkte groep naar het gemeentehuis trekken.
om 18u trouwen we voor de wet, gevolgd door een kleine receptie op het gemeentehuis voor (groot)ouders, broers en zussen.
Daarna trekken we huiswaarts (bij ons) waar er zal geschoten worden (traditie die in ere wordt gehouden :-)) en waar de rest van de familie/vrienden zullen opdagen.
dan kruipen we niet te laat in ons nestje om de dag erna fris en monter te zijn... en dan begint het feest pas echt!!!
rond tussen 8 en 9u: samen rustig opstaan en ontbijten (als dat dan al zou lukken)
om 10u: elk naar ons ouderlijk huis om ons klaar te maken: kapper/ make up/ aankleden, laatste intense moment bij de ouders
13.00u: komt mijn aanstaande me thuis ophalen, samen met zijn ouders, broers, zus, ... korte receptie
14.00u: kerkelijk huwelijk
15.30u: foto's + picnic
17.00u: eerste receptie
19.00u: receptie avondfeest
23.00u: receptie genodigden dansfeest gevolgd door gezamenlijk dessertbuffet en hopelijk groots dansfeest

Ik heb me voorgenomen om er vooral heel intens van te genieten, en moet toegeven dat het tot hier toe wel lukt. Nog 2,5 weken aftellen :-)

Ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...