Terug naar overzicht
12u: aankomst kapster, doet ook visagie13u: aankomst bruidegom bij bruid thuis13.00-14.15u: receptie/bijeenkomst bij bruid thuis14.30u: vertrek naar stadhuis15.00u: wettelijke trouw15.30u: kerkelijke trouw16.30u: suite naar feestzaal voor broodjes, wij foto's nemen18.45u: bruid en bruidegom komen aan de zaal19.30u aankomst avondgastenfeesten tot in de vroege uurtjesZo zag onze dagindeling eruit. Alles verliep perfect en we hadden overal meer dan tijd genoeg!Groetjes evy24 dagen getrouwd
Zo zag onze dag eruit... ziet er druk uit maar viel allemaal nogwel mee. 7u kapper8u15 make-up aan huis voor mij en mijn mama9u15 aankleden9u40 aankomst fotograaf9u45 aankomst getuigen en ouders en zus van mijn man10u aankomst van mijn aanstaande10u40 vertrek naar stadhuis11u burgerlijk huwelijk12u terug thuis - broodjeslunch13u vertrek koppel voor fotoreportage15u30 terug thuis16u kerkelijk huwelijk17u15 einde mis18u start receptie feestzaal...veel succes!!! wij zijn vandaag precies 100 dagen getrouwd!groetjescarine
Wij trouwen binnen 74 dagen en dit is de dagindeling die ik voor ogen heb:10u kapper11u make up & aankleden11u30 aankomst suite bruid12u broodjeslunch12u30 aankomst suite bruidegom12u45 aankomst bruidegom13u30 wettelijke plechtigheid13u45 receptie in het gemeentehuis14u30 receptie in ouderlijk huis voor suite en evt aanwezigen gemeentehuis & familie foto's15u vertrek koppel voor foto's op locatie17u30 inchecken hotel18u aankomst koppel & suite in feestzaal19u verwelkoming gasten avondfeest20u start diner23u openingsdans24u aansnijden bruidstaart & openen dessertbuffetIk ben enkel nog in de knoop met de bedankjes te geven voor getuigen en ouders. Iemand een idee wanneer dit normaal gedaan wordt?
Helaba, wij hebben nog 16 dagen te gaan voor ons feestweekend begint..., wettelijk huwelijk op vrijdag, kerkelijk huwelijk op zaterdag...Wij trouwen op vrijdag 12/9 voor de wet:we zouden de voormiddag willen benutten om nog even rustig samen uit te slapen en daarna de laatste zaken in orde te brengen (kostuums suite afhalen, huis ordelijk leggen, mama helpen om alles klaar te zetten want de suite komt bij haar op zaterdag, ...)Rond half 4 maken we ons rustig samen klaar en om 17.30 komen de ouders en grootouders eventjes langs hier voor we in beperkte groep naar het gemeentehuis trekken.om 18u trouwen we voor de wet, gevolgd door een kleine receptie op het gemeentehuis voor (groot)ouders, broers en zussen.Daarna trekken we huiswaarts (bij ons) waar er zal geschoten worden (traditie die in ere wordt gehouden :-)) en waar de rest van de familie/vrienden zullen opdagen.dan kruipen we niet te laat in ons nestje om de dag erna fris en monter te zijn... en dan begint het feest pas echt!!!rond tussen 8 en 9u: samen rustig opstaan en ontbijten (als dat dan al zou lukken)om 10u: elk naar ons ouderlijk huis om ons klaar te maken: kapper/ make up/ aankleden, laatste intense moment bij de ouders 13.00u: komt mijn aanstaande me thuis ophalen, samen met zijn ouders, broers, zus, ... korte receptie14.00u: kerkelijk huwelijk15.30u: foto's + picnic17.00u: eerste receptie19.00u: receptie avondfeest23.00u: receptie genodigden dansfeest gevolgd door gezamenlijk dessertbuffet en hopelijk groots dansfeestIk heb me voorgenomen om er vooral heel intens van te genieten, en moet toegeven dat het tot hier toe wel lukt. Nog 2,5 weken aftellen :-)Ilse