Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een dipje

25-8-2008 11:50:14
Dag iedereen,

Binnen 4 weken trouwen we en ik heb even een dip(je). Ik heb altijd gezegd dat als ik huw, ik een simpel huwelijk wil. Wat er is voorzien is ondertussen toch heel wat meer dan ik ooit voor ogen had, wat natuurlijk de nodige planning met zich meebrengt. Hier en daar duiken dan ook wat obstakels op en hoewel die zeker niet onoverkomelijk zijn, begin ik mij soms af te vragen of ik het niet beter allemaal wat eenvoudiger had gehouden. Ik hoop dat dit enkel te maken heeft met de stress van de laatste weken, maar hoedanook zie ik nu toch een beetje op tegen het werk dat mij nu nog rest.
Bedankt voor het luisteren!
Groetjes,
Daphne

Daphne
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 474

Han
18-7-2009
 Meld misbruik25-8-2008 12:00:48

Dag Daphne,

kop op, meid! Het is normaal dat je af en toe een dip hebt, zeker als de trouwdatum zo dichtbij komt! Ik heb dat nu al en voor mij is het nog meer dan 300 dagen!
Wij, allé vooral mijn verloofde, wilde het ook graag eenvoudig houden. Maar ja, wat is eenvoudig? En je wilt er allicht een speciale dag van maken en dan komt daar toch meer bij kijken dan je aanvankelijk dacht. Zo verloopt het bij ons toch?

Geniet dubbel en dik van deze laatste maand als verloofde en ik ben ervan overtuigd dat de dag zelf een succes gaat worden!

vele groeten, Han

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik25-8-2008 12:07:38

Hoi Daphne

Ik denk wat jij nu ervaart heel normaal is. Als je eens bedenkt aan de hoeveelheid energie, werk en planning er in een huwelijk kruipt, je mag dan al eens een dipje hebben hoor. Pak ieder obstakel/probleempje/werkje stuk voor stuk aan en probeer er toch nog van te genieten. Denk aan jullie trouwdag en aan de voldoening die je zal hebben eens je het eindresultaat zal zien van al je/jullie werk. En als de complimentjes komen zal je nog meer glunderen :-)

Nog veel succes met de laatste voorbereidingen en verder wens ik jullie een fantastische dag toe.

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 13:34:44

Ik heb dit gevoel ook heel erg gehad. Een goede week geleden had ik echt nog zoiets van ik hoop dat het allemaal rap gedaan is en ik het achter de rug heb. De enige reden dat ik nog naar onze grote dag uitkeek, was om er vanaf te zijn. Mijn toekomstige natuurlijk dik op zijn teen getrapt met ambras tot gevolg en hij snapte maar niet wat me allemaal tegenzat en waarover ik me allemaal druk maakte en stress kreeg.

Ondertussen zijn we enkele dagen verder (met nog maar 11 dagen op de teller !) en heb ik dit weekend nog eens alles rustig overlopen, nog eens de fotograaf en ceremoniemeester gecontacteerd om zeker te zijn dat iedereen de datum juist geagendeerd heeft en alles in verband met de zaal nog eens nagekeken.

Nu kijk ik langzaam terug uit naar "onze dag", en niet alleen naar de dag erna.

Ik denk dat veel bruidjes dit wel meemaken, maar uiteindelijk zal het wel dik in orde komen ;o)

Groetjes,

Jenny

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik25-8-2008 18:56:07

Hey Daphne,

Hier de bruidegom en niet de bruid die even reageerd :-)
Ook ik heb het soms even niet meer. We willen het allemaal denk ik wel "eenvoudig" houden. Maar als je één keer probeert met de droom die je voor ogen hebt te realiseren dn pas merk hoeveel details je in die droom over het hoofd hebt gezien. Bijvoorbeeld hebben wij een groot probleem met het aantal genodigden. Doorheen onze beider levens hebben wij een hele hoop mensen leren kennen waarmee we veel plezier hebben gemaakt en waarvoor we op de één of andere manier respect voor hebben. Dus ... als je die er allemaal erbij wilt hebben dan kom je op een totaal van ... 320 genodigden! Weliswaar vragen we daar maar de helft van op het avondfeest maar toch!

Het eenvoudig houden is helaas een beetje een utopie tenzij je echt wel gewoon een "feestje" met enkel familie houdt en misschien wat vrienden, enkel voor de wet trouwt en dan maar even in de tuin een fuifje houdt. Kan weliswaar heeeeel sfeervol zijn natuurlijk ;-)

Nog veel succes!
Dirk en Liesbeth
11-10-2008

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 22:42:21

hallo daphne,
ik trouw binnen 5 weken en bij mij was het juist hetzelfde. ik had totaal geen zin meer in al die voorbereidingen . als ik nog maar het woord trouw hoorde kreeg ik een zware maag. ik denk dat het een beetje normaal is.de laatste loodjes wegen het zwaarst. probeer misschien even alles naast je neer te leggen en laat het een paar dagen rusten. anders ga je het als een verplichting bekijken en das zeker niet de bedoeling.
succes

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik26-8-2008 9:29:39

Dag iedereen,

Bedankt voor jullie reacties. Het is echt een steun om gewoon te weten dat ik niet de enige ben en dat mij huidige gevoelens toch enigszins normaal zijn.
Ik ga er alsnog van proberen genieten en ik hoop dat het voor jullie lukt!
Groetjes,
Daphne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...