Terug naar overzicht
hallohier nog een bruidje voor 13/09/08Ik heb ook niet echt een liedje voorzien....Jullie zijn er normaal toch als eerste om de gasten te ontvangen?groetjeswendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Hallo Wendy. Nu komt het wel echt dicht he.Maar als koppel kom je toch als laatste de feestzaal binnen. Ik denk dat ik de dj ga laten kiezen. Als ik dat ook nog moet gaan regelen en kiezen
Hallo Elke,Een collega van mij kwam binnen in de zaal op 'Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara'. Meteen iedereen recht en super sfeer!Tis maar een tipje...groetjes
Hey,Hier nog een bruidje voor 13e! Het geeft wel wat ambiance als je een liedje speelt als je als trouwkoppel binnenkomt in de zaal. In principe worden eerst de gasten aan tafel gebracht, dan de suite voor de eretafel en dan als iedereen zit komt de bruid en bruidegom : Wij laten dan Beautiful Day van U2 spelen.Voor de bruidstaart hebben wij gekozen vr het themalied van Pirates of the Caribean. Brengt ook effe sfeer rond de taart enzo. Je bent dit natuurlijk niet verplicht eh!!! Hopende op een mooie late zomerdag ;-)Groetjes,Inneke13sept
Je wordt bij wijze van spreken onthaalt door de dj en de gasten.Als al je gasten er zijn geef je een seintje aan de dj,je kan je dan eventueel heel eve afzonderen met je man,dan kan hij julie "aankondigen".Wij hebben dat gedaan op safri duo,meteen ambiance in de zaal.Grtz sarah (38 dagen getrouwd)
Hoi Elke,Hier nog een bruidje voor dezelfde dag :)Wij komen binnen op housewife van daan, super liedje vind ik zelf, heb da gewoon op voorhand tegen onze dj gezegd en das dan ok. wij worden ook als laatste binnengeroepen. Ik ga deze week eieren brengen naar de clarissen voor mooi weer. Heb hun al een mail gestuurd :) (de clarissen hebben e-mail) en zij zullen dan bidden voor mooi weer. Kan maar helpen he, en dan is het voor alle bruidjes die dag mooi weer!!Heel veel succes nog, niet teveel stressen (ben mezelf op dit moment ook goede raad aant geven seh) en geniet van jullie dag!groetjesBren13 sept 2008