Terug naar overzicht
Dag Wendy,Ik vond ook geen enveloppendoos en ik ben mij dit weekend een mooie witte doos bij CASA gaan halen en ik ga daar zelf wel een enveloppendoos van maken.Groetjes,Daphne
Hoi,Ben niet van je streek, maar Veritas is er overal zeker.Denk dat je daar terecht kan voor de tule en lintjes.Doos : ikea heeft mooie dozen en eventueel kan je ze zelf nog wat aanpassen of versieren.Veel succes !Sofie19/09/2009
Voor tule kan je eens in de Nekkertex proberen, das dicht bij het Speelgoedmuseum...
Hallo,ik heb onze enveloppendoos zelf gemaakt binnen ons thema (giraffen). Je kan ze zien via deze link:http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339... Het is gewoon een schoendoos die ik bekleed heb met stevig papier, en daarna versierd...Groetjes,Inge
mijn schoonbroer is vorige week getrouwd en had ook een gewone schoendoos gebruikt voor enveloppendoos. Hij had die beplakt met een tafelloper uit AVA. Je kent die lopers wel die precies een wir war van draadjes zijn. Hij had dan het deksel iets naar achter gezet zodat er een gleuf ontstond en dan een grote strik (ook weer uit dezelfde tafelloper, maar andere kleur) errond gebonden. Mss dat dit ook voor jou een vrij makkelijk te maken idee is als alternatief.Tule en lintjes voor de auto kan je ook perfect bij AVA krijgen. Prijzen zijn wel ok. Ook bij Veritas kan je terecht.Wat de glazen betreft, weet ik het zelf niet goed. Ofwel moet je eens een dagje naar wijnegem shoppingcenter gaan en informeren in van die chiquere winkels of ze de glazen hebben (of knn maken) die jullie willen. Anders eens kijken op de website of eens bellen naar het bruisparadijs. Daar hebben ze ook heel veel.Groetjes Annelies
Tule voor auto's zal waarschijnlijk gewoon een oud gordijn zijn, eens wassen en het is weer mooi wit en goedkoop ;-)
Hey,Wij hadden geen envloppendoos nodig. De feestzaal voorziet een mooie witte brievenbus. Ik zou eerst even navragen.Groetjes