Terug naar overzicht
hallo,van waar ben jij?ik ben van beveren-waas en trouw ook in april.Ik heb mijn jurk al bestels.Met Couture Rachel heb ik geen ervaring, ik heb mijn jurk gekocht bij Couture Jetty in Melsele.Ik ben hier heel tevreden vangroetjesdave-katleen.bruiloftsite.nl
Amai jij hebt al een jurk besteld! Ben ik dan zo laat? Ik ben van Waasmunster. Ik ben ook eens van plan om naar couture Jetty te gaan kijken.groetjes
Hey. Ik heb mijn kleed daar besteld en moet nu woensdag een 2de keer gaan passen. Zij is echt heel vriendelijk en behulpzaam. Ze zal het ook zeggen als het kleed u niet staat. Ik vind het een echte aanrader
Hey,Donderdag mag ik in couture rachel mijn kleed gaan afhalen ... ik ben zeer tevreden van hun service, ze zijn erg vriendelijk en zoals elke zei ze zijn eerlijk als iets u niet staat zeggen ze het Nog veel succes op je zoektocht !
Mijn kleedje kwam ook van Couture Rachel, en ik ben er super tevreden van.Heel goede service, vriendelijke dame en alles op tijd en zoals het hoort, men kleedje zat als gegoten. Ik heb denk ik wel 15 verschillende kleedjes aangehad en zei was zelfs degene die steeds vroeg of ik nog een ander wou passen want dat ik niet te snel mocht beslissen.Als men zusje trouwt ben ik zeker van plan daar men suite kleedje te halen.groetjes Kelly