Terug naar overzicht
Als ik van u was zou ik in oktober/november gaan kijken. Dan is de nieuwe collectie in de winkel. Tijd genoeg nog hoor. Ik koos mijn jurk in maart en trouwde begin deze maand.Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes evy24 dagen getrouwd
Hey Sarah,Ik wacht de nieuwe collectie af, die komt begin oktober. Ik heb al een afspraak bij Cermo in Turnhout voor 10 oktober vastliggen. kga eerst een kijkje nemen op de trouwbeurs in Antwerpen en Cermo stuurt ook in september de brochures met de nieuwe collectie al op.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi Sarah,ik trouw op 9 mei 2009 en heb mijn kleedje enkele weken geleden gekozen. In de winkel waar ik ben geweest (Le Chapeau) was er al veel van de nieuwe collectie binnen.Groetjes en geniet ervan!Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey sarah,Ik trouw op 23 mei 2009 en had al eens gebeld naar winkel van mijn keuze (linea R.) en daar zeiden ze om de wachten tot oktober voor de nieuwe collectie..Mijn afspraak ligt vast op 18 okt... spannend...groetjes
Ik trouw op 4 juli 2009 en heb ongeveer een maand geleden mijn jurk gekozen en besteld. Dit heb ik zo vroeg gedaan omdat er in die winkel 50% korting was op alles uit de vorige collectie. Dit vond ik toch wel de moeite om al vroeg te bestellen.
opendeurdagen kunnen handig zijn, ik had 10% korting gekregen toen ik ben geweest. Ik ben bij mia monta geweest. Mijn kleed was van een andere ontwerper dan mia monta zelf, daarom moesten ze het bestellen en dit duurt 6 maanden. Maar kledij van hen zelf duurt zo lang niet. Het hangt er dus wat vanaf.
Er zijn nog nieuw winkels die in December openen.I wacht voor de opening van de Rosa Clara winkel in Antwerpen! :-)