Terug naar overzicht
Hey,Zelf heb geen ervaring met Hotel Beveren. Wij hebben het wel overwogen en een keertje gebeld voor prijzen. Exact weet ik het niet meer, maar het was (voor ons budget) erg duur...We zijn dan naar Feestzalen Flores in Zwijndrecht geweest, en dat was fantastisch. Ons trouwfeest is mede dankzij hen fantastisch verlopen. Zij hebben voorstellen voor elk budget. Alleen moet je daar geen feest voor 300man geven, het is vrij klein. Een goeie 100man volstaat.Veel succes!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 17 dagen getrouwd
mooie zaal, grote parking, verzorgd eten.werken samen met ludwigs discobar (ik weet niet of je verplicht bent de db bij hun te nemen) toen ik er was was de geluidsinstallatie in ieder geval te licht voor de grootte van de zaal.Dj christian van dienst, welke zowat de huisdj van hotel beveren was/is ... daar ga ik me hier op het forum niet over uitlaten.cheers, dj LeBart
Mijn schoonzus is er 2 jaar geleden getrouwd en mijn zus is er dit jaar in augustus getrouwd. Telkens in zaal New York. Het is een mooie zaal, lekker eten en de all-in formule aan 90 euro is ideaal.
Vrienden van ons zijn daar getrouwd. Ze waren echt heel tevreden over de begeleiding en service. De zaal is niet mijn droomzaal, maar wel aangenaam. All-in formule is idd 90€/pers (maar dit is ook DJ etc incl.)