Terug naar overzicht
Hey Els,Malta is zeker een bezoekje waard, en het Westin Dragonara hotel is een zeer mooi hotel! Het hotel geeft ook korting voor honeymooners hé.Zou je met VIP gaan? Want dan wordt je nog eens extra in de watten gelegd hé. Ik zie wel dat er geen vluchten zijn op 19 en 20 oktober bij VIP, pas op 24/10 maar die zit al vol...Ik heb er net klanten op gehad en die waren zeer tevreden!Moest je meer info willen ofzo dan mail je maar: travelangelke@yahoo.comxxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey Els, Wij gaan naar Sevilla voor 5 dagen. Mijn verloofde zijn beste vriend trouwt een week na ons, dus kunnen wij ook niet lang vrijmaken.Twee jaar geleden waren we (in een rondreis) al eens daar en 't is echt de moeite.GroetjesInes3/10/2008
Hoi Els,Ik kan je Malta ten zeerste aanraden. Wij zijn er 2 jaar geleden op vakantie geweest, in augustus. Het is een prachtig eiland. Wij hadden het Barcelo Riviera Resort & Spa hotel, dat ligt helemaal in de verste uithoek in het westen van het eiland. Dichtbij het stadje Melieha, maar voor de rest is er in dat gedeelte niks te beleven, ideaal voor een rustvakantie! We zaten direct aan het (privé)-strand, en we keken uit op Gozo en Comino.Ook zeker de moeite voor een daguitstapje: In Gozo moet je vooral de glasblazerij een bezoek brengen. Op Comino moet je zeker de Blue Lagoon gezien hebben, een echt snorkelparadijs.Verder zijn er de oude tempels, de hoofdstad Valetta (prachtig)...Wij hebben ook een 1-dagscruise gedaan rond de eilanden. Dat was op een Turks jacht, waarop je de hele dag kan luieren. Er is 2x eten voorzien, en je stopt 2 keer om in open zee te zwemmen (incl. The Blue Lagoon).Wij zijn met Thomas Cook geweest, lijnvlucht van Air Malta. Het is onze mooiste vakantie tot nu toe geweest, en we willen zeker nog eens terug gaan!Veel succes!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 15 dagen getrouwd
Hoi,Malta kan ik je echt aanraden wij zijn er 4 jaar geleden op vakantie geweest. Wij zijn toen 10 dagen gegaan zodat we konden relaxen en leuke uitstappen doen.Zeker doen!
Hey ElsOok ik kan jou Malta aan radenwij zijn wel al vijf jaar geleden geweest maar het was voor ons ook onze mooiste reis tot nu toe.Wij hebben verbleven aan in een 5 sterren hotel in St Julians,Er valt veel op het kleine eilandje te ontdekken en alles is te doen met het openbaar vervoer best wel grappigNog een aantal dingen die wij bezocht hebben de Blue grotto, en Mdina het middeleeuws stadje midden op het eilandWij hebben ook gozo gedaan, oude tempels, valetta het bleu windowzeker de moeite waardgroetjes ELine05/09/2008