Terug naar overzicht
Hey Bart,Je kan altijd eens op internet kijken of er geen mini-cooperclub is in het antwerpse.Ik ken mensen die in een keverclub zitten en die doen ook regelmatig trouwfeesten.De leden van zo'n club vragen allicht ook minder geld dan professionele verhuurfirma's!Groetjes en nog veel succes met de zoektocht!
ja idd... daar heb ik ook al aan gedacht. Maar ik vind er voorlopig enkel 1 in W-VL. We zijn ookop zoek naar de nieuwe versie van de mini cooper en die bezitten de clubs meestal niet (denk ik).Alvast bedankt voor de tip!!!
Wij hebben een mini cooper gehuurd bij car rental maar zij hebben denk ik geen filiaal in het Antwerpse. Ze zijn wel een héél stuk goedkoper dan dockx (ongeveer de helft van de prijs). Maar 4 in dezelfde kleur vinden zal moeilijk worden. Ik heb voor ons huwelijk eens geïnformeerd bij clubs maar die konden niet helpen.
Je moet eens gaan kijken bij http://forum.mini2.be/ dit is een forum met allemaal mini-eigenaars. Stel daar eens de vraag, ben er zeker van dat ze je kunnen helpen.succes!
Hey,Wij huurden ook onze mini cooper cabrio bij Dockx.En we hadden een zilverkleurige. Anders was hij blauw of wit geweest.Patricia
Hebben jullie op voorhand de kleur kunnen kiezen? Tegen ons zeiden ze dat dit niet kon, we moesten maar tevreden zijn met de kleur dat er op dat moment beschikbaar was.groetjes