Terug naar overzicht
Ik ging het eigenlijk bij "De Geest" binnendoen. Zij zijn hofleverancier.Ik deed mijn echter binnen bij een andere en het kostte me ook 130 euro.Het staat nu gewoon op een paspop en sommige vlekken zijn er nog niet helemaal uit. Als het terug wat vuil is steek ik het zeker binnen bij De Geest.Karen
Dag SarahJe trouwkleed kan je gewoon naar de wasserij doen hoor! Ik heb mijn vorige week daar naartoe gedaan en mag het vrijdag gaan halen. Het zou een 75euro kosten... (wel veel vind ik.... Maar dat hangt misschien van wasserij tot wasserij af.Groetjes Annelies
Hallo,Ik heb mijn trouwkleed ook laten kuisen. Het was 126 euro. Redelijk veel geld maar het is toch terug proper :)groetjes Katrien
Hangt echt van je kleed af. 1 geheel of 2-delig. Veel afwerking? Enfin, prijzen schommelen inderdaad van 75€ tot 130€x
Hoi,Je kan het idd naar een wasserij doen, maar wij hebben het zelf gewassen en praktisch alles is eruit. De bruidswinkel had me dit ook aangeraden om zelf te doen.De rok (zonder parels) is in de wasmachine op wolwas gegaan en de top (met parels) hebben we in het bad gewassen. Good luck!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl