Terug naar overzicht
hoi ImkeIk heb ook een bruidsjurk van LR en zit een klein sleepje aan...Ze hebben duurdere en minder dure jurken van LR..succes met je zoektocht!Wendy en PAtrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Hey Imke,als je wil kan je je emailadres achterlaten en dan stuur ik je foto's door van mijn Linea-jurk. Ze is helemaal gereinigd en ik verkoop ze voor de helft van de prijs, stola inbegrepen.Groetjes,Lien, 191 dagen getrouwd :-))
Ik heb mijn trouwkleed van LR bij Bruidalliance in Tongeren gekocht aan de helft vd prijs. Ze doen momenteel uitverkoop wegens verbouwingen. Veel keuze was er niet meer in LR, maar ik heb er mijn droomjurk gevonden voor een heel zacht prijsje!GroetjesDebbie
Hey ook mijn kleedje van LR heeft een sleepje!Mss verkoop ik het wel binnen een paar weken. Ik ben nu 32 dagen getrouwd.Laat je e-mailadres achter en ik stuur je een foto.Patricia
mmhh... ik vind het echt super van jullie allemaal maar toch zou ik liever op zoek gaan naar een eerstehands dan een tweedehandskleed...mercikesImke
Hey,Probeer een keer Couture Maxime te MechelenGroetjes,Patricia