Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar te beginnen

25-8-2008 20:24:22
Hallo allemaal

Ik had ook een vraagje. Wij willen in het voorjaar van 2009 trouwen maar staan echt nog niet ver in onze voorbereidingen. We willen het ook niet te uitgebreid doen: 's morgens foto's maken, om 13u00 trouwen voor het stadhuis om 14u00 voor de kerk, vanaf 16u receptie voor familie, vrienden en collega's en vanaf 19u gaan eten met ouders, broers zussen en getuigen. Dit is ons plan. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn deze tijdstippen haalbaar of moet er meer tijd tussen? Krijgen we dit nog rond? ALLE tips zijn welkom want we hebben nog niets vastgelegd.
Verder vroeg ik me af of emand me kan vertellen waar ik betaalbare bruidsmode vind?

K

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 358

Anne

Meld misbruik25-8-2008 21:01:26

Ik denk dat dit wel goede tijdstippen zijn, enkel moet je wel nagaan of je bij jouw gemeente in de namiddag kunt trouwen, want dat gaat niet overal.
Waar je betaalbare bruidsmode kunt kopen weet ik niet.
Veel succes

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik25-8-2008 21:05:57

's Morgens foto's doen is een heel goed idee. Wij hebben dat ook gedaan en dat was een heerlijk begin van onze dag: gewoon wij twee en onze fotograaf... Zalig!
Ik denk wel dat je tijdschema goed is hoor: weet wel dat het stadhuis niet te lang duurt (een kwartierke of zo). Een misviering kan makkelijk 1u15min duren (en daarna even met de mensen praten die aanwezig waren, snoepjes uitdelen aan kindjes,...) dus als de zaal nog ver weg is, misschien beter de receptie laten starten om half vijf. Wij hebben voor ons ook even tijd uitgerokken om ons wat op te frissen alvorens we de gasten moesten begroeten. Dat was ook wel even een heerlijk relax moment om na te praten over de viering enz...
Wat de jurk betreft: Je hebt diverse low budget-winkels hoor. Sommigen opteren eerder voor een suitekleedje ipv bruidsjurk en anderen gaan voor een tweedehands jurk. Als dit laatste een optie is voor jou en Linea Raffaelli je smaak wel is, dan kan je je email achterlaten en dan stuur ik forto's door van mijn jurk (getrouwd in februari). Ik verkoop ze voor de helft van de prijs, stola inbegrepen.
Groetjes,
Lien, 191 dagen getrouwd :-)))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...