Terug naar overzicht
Hey Liesbeth,Heb je in de bruidswinkels zelf al een gaan horen/zien? Toen ik enkele weken geleden een kleed ging kiezen was één van mijn wensen dat het niet wit was. Ik heb toen verscheidene kleuren, waaronder rood, rood/roze, bordeaux,... voorgelegd gekregen. Ook kan je altijd eens tussen de suite-kledij gaan kijken. succes! Wendy
ik heb mijn bruidsjurk bij Maxim"s in Mechelen gekocht. Hij is orange red...Ik wilde ook geen wit en mijn aanstaande vindt dat niet mooi en mijn vader ook niet... Ook omdat ikzelf al 2 kids heb...Groetjes en succes met je zoektochtwendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Hoi LiesbethIk trouw in het rood in maart 2009. Maar denk niet dat ik het over mijn hart zal krijgen om mijn trouwjurk te verkopen. Bij Le Chapeau hebben ze veel trouwjurken in kleur.Groetjeskim
hallo ik ben 12/07/2008 getrouwd en wil mijn kleed wel verkopen het is bordeaux rood en ik had er succes mee interesse mail me dan het is maat 38-40tino-christel@pandora.be
welke maaat zoek je? Ik heb er thuis eentje van adolfo dominguez...Groetjes
@Naomi : Ik ben eventueel ook wel geïnteresseerd in je rode trouwjurk. Welke maat is het en hoeveel vraag je er nog voor?GrtzV.
Ik ben gisteren mijn trouwjurk gaan ophalen bij Pierre Yves in Aalst en bij het binnen komen is mijn oog gevallen op een rode jurk. Staat aan de ingang. Ik vond hem alleszins heel mooi.