Terug naar overzicht
wij hebben een kanon die hartjes confetie schiet... onze ceremoniemeester is met dat idee gekomen en verzorgt da ook
Vrienden hebben aan de uitgang bellenblazers uitgedeeld aan de aanwezige gasten.Die hebben ze gretig gebruikt bij het buitenkomen van ons. Een mooi tafereel...x
Hey,ik heb ook al van velen gehoord dat ze met bellenblaas werken, maar ze vergeten er meestal wel bij te vermelden dat je wel serieus moet opletten dat er geen bellen op je kleed 'ontploffen', want dat geeft vlekken! (Afhankelijk van de concentratie van het sopje meer of minder zichtbare vlekken)... Opletten dus toch!Els
Het idee van het kanon vind ik ook wel leuk! Welke ceremoniemeester is dat? Van waar is hij/zijn jullie? Wij zijn nog op zoek naar een goeie ceremoniemeester...Els
Aangezien wij veel rijst hadden verwacht (en ook gekregen hebben), hadden we voorzien om rijst terug te gooien: dat was super! Pas op, want aan sommige kerken mag dat niet meer... We hadden gelukkig een tante die daarna alle rijst heeft weggeveegd.Een ander ideetje dat we eerst ook hadden was iedereen een ballon te geven en allen tesamen laten opstijgen. Geeft leuk gevoel denk ik.
bij ons had de suite als verrassing een boog met rozen gemaakt! (ze hielden dus allemaal een witte roos vast en hielden deze tegen elkaar omhoog!) heel mooi!!
Op dit forum had ik ook eens gelezen over een bruidskoppel dat lavendel had voorzien. Deze zaten in vers verpakt in mooie zakjes en werd aan de mensen uitgedeeld. Bij het buitenkomen van het koppel gooiden de mensen met de lavendel bloemetjes naar hen. Moet prachtig zijn en een zalige geur verspreiden. Vond ik ook leuk en origineel.Veel succes
Bij ons gaat de beiaardier de bruidsmars beginnen spelen. We houden dit als verrassing voor iedereen. Wij vonden dit wel een leuk idee. Het is pas de tweede keer in zijn lange carriere dat de beiaardier dit gaat doen.
Hallo,Mieke, ik heb een tijdje geleden ook een trouw meegemaakt waar ze lavendel gooiden maar dat was niet zo ideaal: het regende en de lavendel bleef kleven op de bruid en bruidegom en ze had precies allemaal vlekjes op haar armen en schouders... Het rook lekker maar ik zou het niet aanraden!Ik ga deze week een pons halen in de vorm van een hartje, en zelf hartjesconfetti maken. Dan maak je er in de kleur die je zelf wil. 'k ga dan iemand vragen om de confetti uit te delen aan de mensen voor we buiten komen aan de kerk...Bellenblaas heb ik ook al gezien maar op de foto's is het resultaat met hartjes confetti mooier vind ik...groetjes,Inge
@ann en ingeIk zou wel wat meer willen weten over dat kanon dat hartjesconfetti afschiet.Van waar haal je dit, en kan ik eventueel ook zo eens foto's zien.Bedankt
Wij hadden nog papaier over van onze misboekjes en ben deze nu aan het uitdrukken met een hartvormige ponch. Ga deze in zakjes doen en doro een vriendin laten uitdelen aan de kerk vooraleer wij buitenkomen.Mooi effect en waarschijnlijk goedkoper dan het hartjeskanon...Inneke13sept08
Hoi,Wij trouwden vorige zaterdag en bij ons buitenkomen gaf de harmonie (waar ik zelf les geef) een serenade. Rijst wou ik absoluut niet, het werden witte en rode hartjes in crepepapier. Heel leuk effect! Ze waren niet te klein, dus oprapen achteraf bleek geen probleem. Ik denk dat ze van Ava kwamen.
Over de bellenblaas, ik had gewone bellenblaas gekocht in de Colruyt en ondanks de kindjes heel dicht bij mij kwamen blazen geen enkel vlekje!Karen
Dag Annelot,wij hebben het met lavendel gedaan. alleen maar positieve reacties op gehad en het rook heerlijk...blijkbaar dus wel zien dat het niet regent.Ik ben na de mis wel in het bad in de zaal gaan staan om mijn kleed uit te doen en terug aan te doen aangezien het een beetje begon te jeuken, maar dat is ook zo met rijst denk ik...groetjes, Els39 dagen getrouwd en nog steeds aan het genieten..
Alletwee de moonwalk doen lijkt me vrij origineel, wel niet gemakkelijk zu denk ik!!!