Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfuif met Venetiaans thema

26-8-2008 6:28:41
Hallo iedereen,

Eind maart 2009 geven we een trouwfuif voor +/-160 gasten. Kort gezegd loopt de planning als volgt: 20.30 gasten ontvangen; 21.30u kleinigheidje eten (wok/pasta); 22.30 openingsdans en 24u ijskar.
Omdat we net een reisje naar Venetië achter de rug hebben waar we ontzettend van genoten hebben willen we ons dansfeest wat Venetiaanse invloeden meegeven. We weten alleen niet hoe. Heeft er iemand ideeën? Iemand ervaring met een soortgelijk thema voor z'n (dans)feest? Hoe verloopt jullie trouwfuif?

groetjes Wendy

Wendy
26-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1073

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-8-2008 8:04:11

Iets typisch Venetiaans? Gondels, maskers! Zie phantome of the opera...
Als je dat misschien in een thema kunt verwerken?
Mocht je nog geen locatie hebben. San Marco Village in Aartselaar is helemaal geinspireerd door Venetië.
x

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik27-8-2008 9:46:07

Hey,

Wij hebben enkele jaren geleden op oudjaar een venetiaans themafeest gegeven. Probeer voor de versiering veel maskers in venetiaanse stijl te vinden, drapeer alles met zware witte stoffen, zorg voor veel kaarslicht en zet op de uitnodiging dat de dresscode "Venetiaans" moet zijn. Je vind al het nodige bij Huis Baeyens in Antwerpen en bij de Ava.

Veel succes ermee!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 18 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...