Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Godshuis in Sint Laureins

26-8-2008 8:04:38
Helleuw, wij zijn vorige week gaan zaal hunten. Onze voorkeur gaat naar het Godshuis, we werden zeer vriendelijk onthaald ook en ze stonden open voor onze wensen. Heeft iemand ervaring met dit gebouw. En zo ja in welke zaal ging het feest door?
Ze hadden ons een voorstel gegeven waarbij in één zaal het diner doorgaat en in een andere zaal het dessertbuffet en de party! Is dit logisch, is dit te doen?
Help ons!!! We moeten dringend toch een paar beslissingen gaan nemen!
Kussen xx

Mariska
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 465

Els
17-7-2010
 Meld misbruik26-8-2008 8:34:19

Hey,
mijn nicht heeft in het Godshuis haar feest gegeven en ik moet zeggen: het was heel goed: lekker eten, ruim voldoende hapjes en drank tijdens het aperitief. Bij haar was het over de volledige benedenverdieping: in één deel receptie, dan in de inkomhal het voorgerechtenbuffet en in een grotere zaal de maaltijd en het dansfeest. Daar was het dansfeest wel in dezelfde zaal als waar het eten werd geserveerd. Het dessertenbuffet was inderdaad ook weer in de gaanderij waar eerst het aperitief was gegeven, maar dat stoorde niet vond ik, zo kon je nog een keertje de benen strekken en kwam je nog eens andere mensen dan die van je tafel, tegen. Was wel leuk dat de dansvloer in de grote zaal, bij de 'eettafels' was, zo kon je ook rustiger blijven zitten en kijken naar de dansers.
Groetjes,
Els

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik26-8-2008 10:33:42

Wij trouwen er in februari. Wij hebben de zaal Ambrosia (binnen links) voor hoofdmenu & dessert, de crypte voor voorgerecht (staand) en dansfeest. Tot hiertoe is alles heel professioneel verlopen, enig nadeel vind ik wel dat ze niet altijd heel open zijn met hun prijzen... Wij doen onze ceremonie ook daar, maar in ons 1e gesprek hebben ze niet gezegd dat dit meer zou kosten. Plus: decoratie is minimaal, dus dat komt er ook nog eens bij.

lies
5-7-2008
 Meld misbruik26-8-2008 17:26:50

hey,

zie mijn reactie onder het thema locatie-feestzalen op 23/07 'commentaren over het godshuis'

@patricia: ons hadden ze eerst ook gezegd dat we moesten bijbetalen voor de crypte, maar op de factuur hebben ze het uiteindelijk niet aangerekend. (en maar goed ook, want we hebben de indeling zelf nog wat moeten herschikken).

nog vragen?
mail gerust naar lies_boelaert@yahoo.com

groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...