Terug naar overzicht
Hey,mijn nicht heeft in het Godshuis haar feest gegeven en ik moet zeggen: het was heel goed: lekker eten, ruim voldoende hapjes en drank tijdens het aperitief. Bij haar was het over de volledige benedenverdieping: in één deel receptie, dan in de inkomhal het voorgerechtenbuffet en in een grotere zaal de maaltijd en het dansfeest. Daar was het dansfeest wel in dezelfde zaal als waar het eten werd geserveerd. Het dessertenbuffet was inderdaad ook weer in de gaanderij waar eerst het aperitief was gegeven, maar dat stoorde niet vond ik, zo kon je nog een keertje de benen strekken en kwam je nog eens andere mensen dan die van je tafel, tegen. Was wel leuk dat de dansvloer in de grote zaal, bij de 'eettafels' was, zo kon je ook rustiger blijven zitten en kijken naar de dansers.Groetjes,Els
Wij trouwen er in februari. Wij hebben de zaal Ambrosia (binnen links) voor hoofdmenu & dessert, de crypte voor voorgerecht (staand) en dansfeest. Tot hiertoe is alles heel professioneel verlopen, enig nadeel vind ik wel dat ze niet altijd heel open zijn met hun prijzen... Wij doen onze ceremonie ook daar, maar in ons 1e gesprek hebben ze niet gezegd dat dit meer zou kosten. Plus: decoratie is minimaal, dus dat komt er ook nog eens bij.
hey,zie mijn reactie onder het thema locatie-feestzalen op 23/07 'commentaren over het godshuis'@patricia: ons hadden ze eerst ook gezegd dat we moesten bijbetalen voor de crypte, maar op de factuur hebben ze het uiteindelijk niet aangerekend. (en maar goed ook, want we hebben de indeling zelf nog wat moeten herschikken).nog vragen?mail gerust naar lies_boelaert@yahoo.comgroetjes,