Terug naar overzicht
Alleen al voor jouw gemoed zou ik toch contact nemen met een aantal fotografen...
Ik zou toch wat beginnen rondbellen. Er is denk ik niets zo vervelend dan geen foto's te hebben van je huwelijk. Ik denk dat jullie huidige fotograaf ook wel zal begrijpen dat jullie dit doen. In ieder geval zou ik hem ook laten weten dat je zowiezo op zoek gaat naar iemand anders. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen...
We trouwen in Moerbeke, dus als er iemand een fotograaf kent uit de streek Moerbeke-Lokeren-Lochristi-Gent-Antwerpen, laat maar horen! Bedankt alvast!
Probeer Filp Mestdagh misschien eens (www.filipm.be ; 0495/21 00 52). Hij is van Tielt, maar komt zonder problemen naar Gent en omstreken. Misschien is hij nog wel vrij?Groetjes,Lieve
Hallo,Wij trouwen ook vrijdag. Als ik jou was, zou ik zeker iemand anders contacteren. Het is voor jullie ook een eenmalige gebeurtenis hé. Probeer anders ook eens de Gouden Gids, daar vind je zeker ook wel iets.Veel succes en geniet van je dag! Ze geven toch droog en wat zonnig weer op.Veerle
Ik zou toch voor de zekerheid een aantal fotografen op bellen en de situatie van huidige fotograaf uitleggen.
Beste Kris,indien u geen fotograaf meer ter beschikking zou hebben voor uw huwelijksdag, mag u me steeds contacteren. Ik ben nog vrij op 29 augustus. Indien u meer info wenst, kan u me steeds bereiken via mail : info@patriciaderycke.be. Op www.patriciaderycke.be kan u een deel van mijn werk zien (onderdeeltje "wedding").Met vriendelijke groeten,Patricia
Hey iedereen, bedankt voor jullie reacties! Ondertussen is het opgelost: ik had al iemand gevonden als back-up, maar onze fotograag heeft laten weten dat hij toch komt. Super dat hij dat onder die omstandigheden wil doen.