Terug naar overzicht
Hallo , mag ik eens vragen wat een draaiboek is? Is dat hetzelfde als een gastenboek? Maken er veel personen daar nu gebruik van of niet? Voorbeelden mag je ook doormailen naar mij aub. liesbetcool@hotmail.com
Hey,Willen jullie zo goed zijn het ook naar mij door te mailen? Het zou een enorme hulp voor me zijn. Alvast bedankt!wendy (wendy.daelemans@skynet.be)
Ja ik wil ook wel graag zo eens een voorbeeld zien.kdesutter@techdata.be
Hey,Zouden jullie het misschien ook willen doormailen naar mij. Ik heb er ook geen idee van hoe dit in elkaar steekt.Groetjes,Elselsje_gheldof@hotmail.com
je mag dit naar mij ook sturen als dat gaatelkevankeer@yahoo.com
HeyIk hen naar jullie allemaal mijn draaiboek doorgemaildhopelijk hebben jullie er iets aanoja ik heb wel een onderwerp vergeten te vermelden, hopelijk wissen jullie hem niet hégroetjes ELine05/09/2008
HalloZou je mij eventueel ook zo'n voorbeeld willen doorsturen. email-adres is anneliesalaerts@hotmail/comAlvast heel hard bedankt!!!
Wie wil mag me zijn voorbeeld ook altijd doorsturen!Alvast bedankt...Tiffanytiffany_debolster@hotmail.com
Indien iemand nog een voorbeeldje heeft?Dank jessydebacker86@msn.comGroetjes 31/07/09
Hoi,Ik heb in een Excel volgende kolommen gemaakt en zo stap voor stap onze dag beschreven. Ik heb dit ook voor de bruidegom gemaakt en voor de ouders/suiteleden zodat zij wisten wanneer ze waar verwacht werden en wat ze niet mochten vergeten. Zo heb ik nagenoeg elke 5 minuten (bij wijze van spreken)van de dag uitgeschreven. We hadden wel een ceremoniemeester dus hij heeft natuurlijk ook aan het meeste gedacht. Een voorbeeldje:Voorbeeld 1tijdstip (bv. 8u)gebeurtenis (bv. afspraak kapper)wie (bv. mezelf)benodigdheden/Niet vergeten (bv. tiara - geld)to do before (bv. tiara kopen)to do due date (bv. 1 week voor trouw)Voorbeeld 2tijdstip (bv. 10u30)gebeurtenis (aankomst fotograaf huis bruid)wie (fotograaf)benodigheden/Niet vergeten (/)to do before (fotograaf verwittigen/afspraken maken)to do due date (anderhalve week voor trouw)Voorbeeld 3tijdstip (bv. 13u55)gebeurtenis (vertrek suite huis bruid naar kerk)wie (suite + chauffeurs + fotograaf + grootouders)benodigdheden/Niet vergeten (portefeuille en reserveschoenen in wagen leggen!)to do (/)to do due date (/)Dan heb ik ook een lijstje gemaakt in volgorde van wat ik wanneer ten laatste moest gedaan hebben en telkens doorstreept als het in orde was.Hopelijk helpt dit een beetje?goetjesSarah
hoiwillen jullie het ook naar mij sturengroetjesdaniellevandervelde_@hotmail.com
Willen jullie het ook naar mij doorsturen?Groetjesdesmet_linsey@hotmail.com
Hey meiden,Ik heb nog eens doorgestuurd naar de nieuwe aanvraag(ers)/stersveel voorbereid plezier toegewenstik ben er bijna doorheen nog negen dagenen ik mag stralengroetjes ELine
haloo iedereen,er mag naar ons ook altijd eens een voorbeel gestuurd worden, email adres is eefje_janssens@yahoo.comdanku alvastgroetjes
zou je dit ook eens kunnen doormailen naar mij: tomvangoolen@hotmail.comalvast bedankt!
Hoi,Als iemand het nog ziet zitten, mag dit naar mij ook gemaild worden.Alvast bedankt!caitchel@hotmail.com
Hoi,Ik zou een voorbeeldje ook goed kunnen gebruiken: tim.schenck@telenet.beAlvast bedankt!!
Hoi,Kan er me ook iemand eens een draaiboekje doormailen. ik heb geen idee waar te beginnen. Nu zijn we nog een zaal aan het zoeken, maar wat dan???tnx :-)Valentineversichele.valentine@skynet.Be